اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پیکر مادر ققنوس آسمان ایران تشییع شد

خبرگزاری فارس: پیکر مادر امیر خلبان سرلشگر علی‌اکبر قربان شیرودی با حضور مردم و برخی از مسئولان تشییع شد.

پیکر مادر ققنوس آسمان ایران تشییع شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، سید علی‌اکبر طاهایی استاندار مازندران در جمع عزاداران در برگزاری مراسم نماز میت مرحومه شهربانو حسین شیرودی مادر امیر خلبان سرلشگر علی اکبر قربان شیرودی با تقدیر از حضور حماسی مردم ولایتمدار استان مازندران و مردم تنکابن این بذل توجه مردم را احترام به مقام مادرانی ارزیابی کرد که در دامان پرمهر و محبت و عفیف خود فرزندان دلاور و قهرمانی را پرورش داده‌اند که با تأسی به سید الشهدا و با فرهنگ عاشورایی در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از خود حماسه‌ جاویدانی به یادگار نهادند.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: بی‌شک این همه سلحشوری و جان‌نثاری رزمندگان اسلام و شهداء نشأت گرفته از صبوری، بردباری و پاکدامنی مادرانی است که الگو و اسوه‌ پاکی آنها حضرت فاطمه (ص) و عشق و ارادت به ائمه اطهار بوده است.

طاهایی با یادآوری خاطره‌ای از آخرین سخنرانی امیر خلبان سرلشگر علی‌اکبر قربان شیرودی که در این سخنرانی پرشور شهید والا مقام شیرودی در مسجد جامع تنکابن عنوان کرده بود هر بار که برای عملیات آماده و مهیا می‌گردم به گرمی فرزندم را در آغوش می‌گیرم و با خانواده وداع گفته و از اهل بیت مدد می‌گیرم تا در راه اسلام و ارزش‌های آن با دشمنان وارد کارزار شوم.

وی تاکید کرد: این‌گونه تفکر از چنین قهرمان ملی نشانه تربیت صحیح مادران بزرگی همچون مرحومه شهربانو حسین شیرودی است که فرزندانی پاک و دلاور را برای حفظ این آب و خاک و ارزش‌های نظام اسلام تربیت کردند.

استاندار مازندران با یادآوری خاطره شهید آیت‌الله بهشتی در روز تشییع پیکر پاک امیر خلبان شیرودی در جوار ساختمان دیوان عالی کشور گفت: ایشان شهید شیرودی را مالک اشتر زمان نامیدند.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان یاد و خاطره همه مادران شهید به ویژه مادران درگذشته را گرامی داشت.

انتهای پیام/86020/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول