اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد:

هدف دشمن از تحریم شکستن مقاومت مردم است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: هدف دشمن از تحریم، شکستن مقاومت مردم و در نهایت از بین بردن اتصال مردم به ولایت است.

هدف دشمن از تحریم شکستن مقاومت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی شامگاه شنبه در نشست با فعالان قرآنی و مذهبی سعدآباد اظهار داشت: دشمنان برای تضعیف نظام اسلامی و کمرنگ کردن ارزش‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند و هر روز شاهد تلاش بیشتر دشمنان هستیم.

وی با اشاره به اهمیت نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی ادامه داد: به پشتوانه ولایت فقیه تاکنون صدمه‌ای به انقلاب وارد نشده و جمهوری اسلامی توانسته خطرها و توطئه‌های دشمنان را با سربلندی پشت سر گذارد.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی در همه صحنه‌های انقلاب در رکاب امام راحل (ره) و رهبر معظم بوده و شهدا، رزمندگان و جانبازان با جانفشانی‌های خود این موضوع را ثابت کردند.

جمالی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با وجود فتنه‌های متعدد و تلاش‌های گوناگون دشمن، به برکت پیوند امت با ولایت، روز به روز مستحکم‌تر و مقتدرتر شده است.

وی اضافه کرد: هدف دشمن از تحریم، شکستن مقاومت مردم و در نهایت از بین بردن اتصال مردم به ولایت است.

جمالی با تأکید بر بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی مردم گفت: دشمن می‌خواهد مقاومت داخلی نظام را با تحریم‌ها بشکند که باید با شناخت راه و روش‌های آنها، شیوه‌های جدیدی برای مقابله با دشمن به کار گرفت.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد افزود: ملت ایران 34 سال فشارهای دشمنان را شجاعانه تحمل کرده و در حال حاضر نیز برای اقتدار کشور تمام تلاش خود را به ‌کار گرفته است.

جمالی با تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بیان داشت: یکی از ظرایف فرهنگ اسلامی که موجب استحکام، گرمی خانواده، مانع رشد فساد و تباهی جامعه و جریان زندگی بشر را در مسیر اصلی خود قرار می‌دهد، پوشش اسلامی است.

وی بیان داشت: پوشش اسلامی، عفاف و شخصیت زن و متانت، وی را نمودار و از عرضه دست و دلبازانه متاع وی ممانعت می‌کند و او را همچون دری گرانبها در بر می‌گیرد.

جمالی با تأکید بر اینکه پوشش سپری در مقابل رهزنان گوهر عفاف است و موجب کمانه کردن تیر زهرآگین چشم ناپاکان می‌شود، افزود: پوشش از نظر اسلام، نه فقط به عنوان یک حفاظ که جامعه را از ابتذال و تشنج جنسی باز می‌دارد، بلکه به مثابه یک ارزش والا و متعالی برای زن تشریع شده است.

مسئول خانه قرآن شمس برمک نیز اظهار داشت: قرآن بزرگترین کتاب تاریخ بشریت است و عمل به دستورات قرآن لازم است.

نادیا یزدانیان گفت: این خانه قرآن در ایام دهه فجر برنامه‌های متنوع قرآنی را در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

وی در پایان اذعان داشت: دیدار با خانواده شهدای روستا و تجلیل از آنها، برگزاری جلسات دعا، زیارت عاشورا، شرکت در راهپیمایی، برگزاری مسابقه تفسیر جزء 30 با همکاری تبلیغات اسلامی سعدآباد، تجلیل از فعالان قرآنی در مراسم جشن دهه فجر و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، از جمله فعالیت‌های خانه‌های قرآن در ایام دهه فجر بوده است.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول