اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت صدرا:

مطالبات حدود 50 درصد چای کاران گیلان و مازندران واریز شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری و تامین خودروی صدرا گفت: مطالبات حدود 50 درصد چای کاران گیلان و مازندران به حساب سازمان چای شمال کشور واریز شد.

مطالبات حدود 50 درصد چای کاران گیلان و مازندران واریز شد

شهرام قویدل امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت از انجام تعهدات شرکت صدرا در راستای امضای تفاهم نامه همکاری این شرکت سرمایه‌گذاری با سازمان چای کشور برای حمایت از صنعت چای خبر داد.

وی با بیان اینکه حدود 32 هزار نفر چای کار از دولت مطالبه دارند، افزود: طبق تفاهم نامه تعهد کرده بودیم که حساب تمام این افراد چای کار تا 22 بهمن امسال تسویه می‌شود و به دلیل برخی مشکلات بانکی و شیطنت‌های داخل استان، این اقدام مقداری طول کشید و با تامین منابع، امروز مطالبات 14 هزار نفر چای کار گیلان و مازندران به حساب سازمان چای شمال کشور واریز شده است.

این مسئول با تصریح بر اینکه مطالبات بقیه چای کاران تا هفته دیگر واریز می‌شود، اذعان کرد: در دقیقه 90 منابع مالی برای پرداخت مطالبات چای کاران تامین شد.

وی با قدردانی از رئیس سازمان چای شمال، استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: پرویز شعبانی نایب رئیس اتحادیه چای کاران شمال کشور عنوان کرده بود که شرکت صدرا از تفاهم نامه با سازمان چای انصراف داده است، که از طریق این رسانه اعلام می‌کنم این خبر کذب است.

قویدل، طرح چنین مطالبی کذب را به صلاح استان ندانست و تصریح کرد: هدف ما بهبود وضعیت چای کاران و صنعت چای شمال است و در این راستا انتظار همکاری بیشتر می‌رود و طرح مطالب کذب شیطنت‌هایی است که نمی‌خواهند این صنعت رونق یابد.

انتهای پیام/2300/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول