اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین انتخابات نظام پزشکی

منتخبان نظام پزشکی جهرم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی جهرم از مشخص شدن منتخبان نظام پزشکی این شهرستان خبر داد.

منتخبان نظام پزشکی جهرم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، با پایان یافتن ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی و با شمارش آرا، منتخبان نظام پزشکی جهرم نیز مشخص شدند.

رئیس هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی جهرم بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران نتایج شمارش آرا در شهرستان جهرم را اعلام کرد و اظهار داشت: حمیدرضا مصلایی با 38 رای، محمدهادی صادقی با 32 رای،‌ حسن دالوند با 27 رای، مرضیه حق‌بین با 26 رای،‌ شهرام شفا با 23 رای،‌ عبدالرضا کاظمیان با 22 رای و مهشید البرزی با 21 رای بیشترین آرا را در گروه پزشکان به خود اختصاص دادند.

مهدی مصلی نژاد افزود: همچنین حمید زارع در گروه دندانپزشکی،‌ ابوالفضل حاتم در گروه داروسازی، مهری رضایی در گروه مامایی و سوسن شاهین در گروه لیسانسیه‌های پروانه‌دار نیز بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تمام آرای اخذ شده در جهرم، 109 رای بود که نسبت به دوره گذشته شاهد افزایش در مشارکت گروه‌های مختلف پزشکی بودیم.

انتهای پیام/2448/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول