اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

افزایش رضایت مندی مردم از مؤلفه های امنیت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بر تلاش هر چه بیشتر مسئولان برای خدمتگذاری به مردم تاکید کرد و گفت: بی‌تردید افزایش رضایت مندی مردم از نظام اسلامی مسئولان از مؤلفه‌های امنیت است.

افزایش رضایت مندی مردم از مؤلفه های امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سردار حسینعلی یوسفعلی زاده ظهر امروز در جمع مدیران خراسان شمالی با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ طلایه داران بصیرت گفت:این رزمایش با حضور 90 گردان بسیج استان برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش بسیجیان به تمرین پرداخته و برای انجام مأموریت در شرایط سخت و نیمه سخت آماده شدند.

یوسفعلی‌زاده همچنین تمرین نیروها مقابله با اغتشاش احتمالی و کسب آمادگی همه جانبه را از اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد و افزود: این رزمایش با حضور بسیجیان هفت شهرستان با موفقیت برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه اکثریت غالب مردم استان پای انقلاب و ارزش‌های آن هستند، گفت: صرفاً افراد معدودی بوده که خورده حساب‌هایی با انقلاب داشته که حساب آنان جدای از اکثریت حامی نظام اسلامی است.

یوسفعلی‌زاده با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب و نظام سلطه با دستاوردهای انقلاب مخالف هستند، اظهار کرد: به همین خاطر آنان همواره چوب لای چرخ نظام اسلامی می‌گذارند.

وی تصریح کرد: به همین خاطر برگزاری این‌گونه رزمایش‌ها یک نوع تمرین و آمادگی برای هرگونه تهدیدات دشمنان است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با تاکید بر خدمات رسانی هر چه بیشتر مسئولان به مردم گفت: تلاش مسئولان برای خدمت رسانی به نوعی کمک به مقوله امنیت و ارتقای آن در نظام است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تصور می‌کنند که با تحریم‌ها می‌توانند نظام را به زانو درآورند، یادآور شد: با این وجود مردم در 22 بهمن بار دیگر وفاداری خود را به نظام ثابت و پاسخ دندان شکنی به دشمنان دادند.

انتهای پیام/63002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول