اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه آزاد قائمشهر

مسابقات ملی دومینو در مازندران آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسابقات ملی دومینو در بخش‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و ثبت رکورد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر آغاز شد.

مسابقات ملی دومینو در مازندران آغاز شد

سعید سلطانی دبیر اجرایی اولین دوره مسابقات ملی دومینو در شمال کشور که به میزبانی دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر در حال برگزاری است در حاشیه مراسم گشایش مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قائمشهر سابقه برگزاری مسابقات دومینو در ایران را پنج سال عنوان کرد و گفت: سه دوره از مسابقات ملی دومینو، هر ساله در دانشگاه امیرکبیر برگزار ‌شد و یک دوره مسابقات کشوری را نیز دانشگاه صنعتی بیرجند در تیر ماه سال 90 میزبانی کرد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر خاطر نشان کرد: این مسابقات در سه بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و ثبت رکورد کشوری انجام می‌شود.

سلطانی یادآور شد: این دوره از مسابقات برای نخستین بار با این کیفیت با شرکت 14 تیم دانش‌آموزی و 21 تیم دانشجویی به مدت پنج روز از پنجم تا نهم اسفند برگزار می‌شود که در دو روز نخست مسابقات، تیم‌های دانش‌آموزی و روزهای سوم و چهارم، تیم‌های دانشجویی به رقابت می‌پردازند و در نهایت نتایج نهایی بعد از بازبینی مسابقات توسط داوران اعلام می‌شود.

دبیر اجرایی مسابقات ملی دومینوی قائمشهر افزود: همچنین مراسم ثبت رکورد در عصر روز سه‌شنبه و صبح چهارشنبه با چینش بیش از 50 هزار عدد مهره توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر صورت خواهد گرفت که در صورت موفقیت، رکورد میزان چینش کشوری از 27 هزار مهره که برای آخرین بار در سال 90 در دانشگاه بیرجند به ثبت رسید، ارتقا می‌یابد.

وی تعداد شرکت‌کنندگان تیم‌های دانش‌آموزی و دانشجویی قائمشهر را هفت تیم اعلام کرد.

انتهای پیام/86008/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول