اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دور نخست لیگ بسکتبال با ویلچر

بسکتبال آمل و ایلام رقبای خود را از پیش‌رو برداشتند

خبرگزاری فارس: با پایان دور نخست رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور برای تعیین تیم‌های رده پنجم تا هشتم این مسابقات، ایلام و آمل در دیدار با خوزستان و فارس پیروز شدند.

بسکتبال آمل و ایلام رقبای خود را از پیش‌رو برداشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور برای تعیین تیم‌های رده پنجم تا هشتم این مسابقات، به میزبانی آمل آغاز شد که با پیروزی ایلام و آمل همراه بود.

در دیدار نخست این دوره از رقابت‌ها هیئت ایلام به دیدار خوزستانی‌ها رفت که در بازی سخت و نفس‌گیر سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) توانست با نتیجه 59 بر 53 تنها با شش امتیاز اختلاف بر حریف قدرتمند خود فایق آید.

در این دیدار کادر فنی خوزستان به شدت بر روند قضاوت و داوری داوران بازی اعتراض داشتند.

در دیدار دوم که ساعتی قبل پایان یافت آملی‌های میزبان مقابل پگاه فارس قرار گرفتند که در پایان با هفت امتیاز اختلاف در چهار کوارتر نتیجه 68 بر 61 را به سود خود رقم زدند.

در دیدارهای عصر امروز نیز در ابتدا تیم‌ پگاه فارس با هیئت بسکتبال خوزستان دیدار می‌کند و در آخرین بازی روز نخست این مسابقات شهرداری رینه آمل به مصاف هیئت ایلام می‌رود که این دیدار نبرد حساسی است زیرا دو تیم پیروز باید با یکدیگر روبرو شوند.

آقا کوچکی رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور نیز در این دوره از رقابت‌ها از نزدیک بر عملکرد بسکتبالیست‌های جانباز و معلول کشورمان نظارت دارد.

به گزارش فارس، رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور برای تعیین تیم‌های رده پنجم تا هشتم با حضور چهار تیم شهرداری رینه آمل، ایلام، خوزستان و پگاه فارس دنبال می‌شود.

انتهای پیام/86012/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول