اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری مقابل مس کرمان

تیم هندبال کاسپین قزوین در لیگ برتر ماندنی شد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال کاسپین قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ برتر با برتری مقابل میهمان کرمانی خود در لیگ برتر ماندنی شد.

تیم هندبال کاسپین قزوین در لیگ برتر ماندنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم هندبال کاسپین قزوین در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در سالن شهید بابایی قزوین مقابل تیم مس کرمان قرار گرفت و موفق شد با شکست این تیم فرصت بقا در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را در سال آینده کسب کند.

در این دیدار که در حضور بیش از یک‌ صد تماشاگر قزوینی برگزار شد، هندبالیست‌های تیم کاسپین قزوین با نتیجه 36 بر 29 مقابل میهمان خود تیم مس کرمان به برتری دست پیدا کردند و با هفت امتیاز ضمن اینکه یک پله در جدول صعود کردند، در مکان هشتم قرار گرفتند.

در نیمه نخست این دیدار گرچه تیم کاسپین با نتیجه 14 بر 11 از میهمان خود عقب افتاد، اما با آغاز نیمه دوم رفته رفته بازیکنان این تیم اختلاف امتیازها را کم کردند و در پانزده دقیقه پایانی این دیدار با اختلاف شش امتیاز از مس کرمان پیش افتادند و در پایان هم توانستند این اختلاف را حفظ کنند و یک پیروزی ارزشمند را از آن خود کنند.

نکته قابل تأمل این دیدار در این بود که بازیکنان قزوینی با جنگندگی و تعصبی مثال‌زدنی در میدان مسابقه به مصاف مس کرمان حریف قدرتمند خود رفتند و اثری از خستگی ملال‌آور و بی‌انگیزگی بازی‌های قبلی در این تیم مشاهده نمی‌شد.

البته از حق نباید گذشت که برندگان بازی امروز بدون شک تماشاگران فهیم قزوینی بودند که از ابتدای این دیدار با تشویق‌های بی‌امان خود یک لحظه دست از حمایت تیم کاسپین نکشیده و در طول این بازی حتی در زمانی که بازیکنان هندبالیست قزوینی عقب افتاده بودند بی‌امان این تیم را مورد تشویق قرار می‌دادند.

اما بازیکنان تیم هندبال کاسپین در بازی امروز ثابت کردند در صورتی که از شرایط روحی و جسمی خوبی برخوردار باشند بدون شک می‌تواند روند خوبی را در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از خود بر جای بگذارند و پیروزی‌های دلچسبی را از آن خود کنند.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول