اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

استقبال چشمگیر از پرسپولیس در بندرعباس

خبرگزاری فارس: حضور پرسپولیس در بندرعباس پس از سال‌ها در این شهر جنوبی، دارای حاشیه‌های جالب توجهی را به همراه داشت.

استقبال چشمگیر از پرسپولیس در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس دیدار دو تیم آلومینیوم هرمزگان و پرسپولیس در حالی از هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر کشور فردا ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه خلیج فارس برگزار می‌شود، که مسئولان هر دو تیم طی روزهای گذشته همواره بر کسب هر سه امتیاز این بازی تأکید کرده‌اند و این امر حساسیت‌های این بازی را چند برابر کرده است از همین رو علاقه‌مندان به پرسپولیس از ساعاتی قبل از ورود بازیکنان به فرودگاه بندرعباس در جلوی سالن خروجی تجمع کرده بودند.

این افزایش حضور حتی سبب شد برای دقائقی خدمات رسانی در سالن ترانزیت این فرودگاه دچار اخلال شود.

حضور قابل توجه علاقه‌مندان به این تیم پرطرفدار تنها به فرودگاه بندرعباس ختم نشد و این در حالی بود که حتی در طول مسیر منتهی به هتل محل اقامت و هتل نیز طرفداران زیادی هم در لابی و هم در جلوی محل اسکان در انتظار بازیکنان و کادر تیم پرسپولیس ماندند.

این امر نه تنها تعجب بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی پرسپولیس را به دنبال داشت بلکه سبب شد که نیروی انتظامی با هدایت افراد موجود در لابی هتل، نظم را به این لابی برگرداند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی خود استقبال از کاروان این تیم در بندرعباس را بی‌سابقه توصیف کرد.

همچنین سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه در لحظه ورود ما به فرودگاه بندرعباس استقبال خوبی از تیم صورت گرفت، اظهار داشت: با توجه اینکه تیم پرسپولیس پس از سال‌ها در این شهر حضور یافته است هواداران سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در اکثر شهرهای هواداران و علاقه‌مندان بسیاری دارد، ابراز امیدواری کرد، این تیم با کسب امتیازات لازم و بازی‌های خوب، هواداران خود خوشحال کند.

همچنین حمید عباسی مدیر رسانه پرسپولیس نیز در گفت و گو با فارس گفت: استقبال بندرعباسی در این حجم برای ما غافل گیر کننده بود.

انتهای پیام/88001/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول