اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین (ع):

تاکتیک‌های نظامی کشور دشمنان را با مشکل جدی مواجه کرده است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: تاکتیک‌هایی که گردان‌های بیت‌المقدس و دسته‌های واکنش سریع تعقیب می‌کنند، دشمنان کشور را با مشکل جدی مواجه کرده است.

تاکتیک‌های نظامی کشور دشمنان را با مشکل جدی مواجه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، نورالله نوراللهی در رزمایش الی بیت‌المقدس بسیجیان نیشابور و فیروزه در پادگان شهید هاشمی‌نژاد نیشابور‌ اظهار کرد: نیروی واکنش سریع، نیروی بسیج ایران اسلامی است که همه مصاحبه‌های ارتش بزرگ دنیا را به هم ریخته است.

وی افزود: آرمان‌های شهدا را تعقیب می‌کنیم با اینکه 24 سال از پایان دفاع مقدس می‌گذرد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین (ع) تاکید کرد: شهدا به عنوان پرستوهای به خون آغشته و علمداران میدان وفا بدانند که ما اهل بی‌وفایی نیستیم و پای آرمان‌ها ایستاده‌ایم.

نوراللهی خاطر نشان کرد: راهبرد ما راهی است که شهیدان آغاز کردند و پیمودند و این راه تا زمانی که دین اسلام همه جا را فرا بگیرد و حاکم شود ادامه دارد و این وعده خدا است و در آن هیچ تردیدی نداریم.

وی با اشاره به اینکه رزمایش بسیجیانی که با این تفکر شکل گرفته‌اند، پیام‌های زیادی دارد، گفت: آنتونی کرتزمن کارشناس برجسته نظامی آمریکا اعتراف کرده که نابرابرترین جنگ قرن بیستم در میان 220 جنگی که اتفاق افتاده، جنگ عراق علیه ایران است.

نوراللهی یادآور شد: در سال 65 که سخت‌ترین سال دفاع مقدس بود، دشمنان با تحریم‌های خود قیمت فروش نفت ایران را به زیر هفت دلار و درآمد ارزی ایران را به رقم بسیار کمی رساندند تا جایی که ایران توانست فقط 200 میلیون دلار از دلال‌های دست دوم و سوم تجهیزات نظامی تهیه کند و همزمان توان نظامی عراق را با 15 میلیارد دلار تجهیزات نظامی افزایش دادند.

وی افزود: در این راستا هواپیماهای میراژ، میگ 29 و سوخو فرستاده شد ولی باز هم با وجود این نابرابری‌ها ما توانستیم هشت سال یعنی یک و نیم برابر جنگ جهانی اول و دو برابر جنگ جهانی دوم مقاومت کنیم.

نوراللهی با اشاره به 162 عملیات بزرگ، متوسط و کوچک علیه ارتش بعثی عراق، خاطر نشان کرد: ما در عملیات پیروزمند بیت‌المقدس توانستیم به ازای 19 ماه اشغال خرمشهر 19 هزار نظامی عراق را بیش از 10 سال به اسارت بگیریم و این یک جواب به یادماندنی است.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین(ع) با اشاره به نقش بسیج گفت: بسیج رهبر و فرمانده‌ای دارد که فقط او می‌تواند آن را مدیریت و متحول کند.

وی افزود: تاکتیک‌هایی که گردان‌های بیت‌المقدس و دسته‌های واکنش سریع تعقیب می‌کنند، دشمنان کشور را با مشکل جدی مواجه کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین (ع) در ارتباط با مسائل روز کشور خاطر نشان کرد: وقتی کسی به مجلس برود و افراطی عمل کند و خلاف شرع و قانون حرف بزند، باید به او تذکر داده شود.

نوراللهی با اشاره به حضور 40 میلیون نفری مردم در هزار و 300 شهر و 14 هزار روستا در حمایت از ولایت فقیه در تظاهرات 9 دی 88، گفت: این شعار همان رزمندگان دوران دفاع مقدس بود و حتی افرادی‌ که به سران فتنه رأی دادند به نفع ولایت شعار دادند.

وی تاکید کرد: اگر بر کشوری نوای تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، دشمن پشت خاکریزهای خود زمین‌گیر می‌شود.

نوراللهی با اشاره به اینکه در طول دفاع مقدس 48 هزار نفر ارتشی، 42 هزار نفر سپاهی و 10 هزار نفر انتظامی از مجموع 188 هزار نفر به شهادت رسیدند، یادآور شد: در این مقطع 85 هزار نفر از تشکل بی‌ریا و مقدس بسیج شهید شدند.

انتهای پیام/70005/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول