اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز صورت گرفت

برگزاری نخستین همایش استانی سبک زندگی

خبرگزاری فارس: نخستین همایش استانی سبک زندگی ویژه بانوان تشکل‌های مردم‌نهاد در شیراز برگزار شد.

برگزاری نخستین همایش استانی سبک زندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون پژوهشی انجمن مطالعات خانواده در ایران ظهر امروز در «نخستین همایش استانی سبک زندگی ویژه بانوان تشکل‌های مردم‌نهاد» اظهار داشت: با توصیه‌های مقام معظم رهبری می‌توان ارزش‌های از یاد رفته را دوباره احیا کرد.

عبدالرضا کردی بیان داشت: تمام اختراع‌ها، اکتشاف‌ها، مقاله‌ها و... ابزار است و اصل زندگی بشر را سبک زندگی صحیح و سالم تشکیل می‌دهد که اسلام و رهنمود‌های ائمه اطهار محور مهارت‌ها و مدیریت زندگی هستند.

معاون پژوهشی انجمن مطالعات خانواده در ایران فرهنگ ایرانی اسلامی را بسیار غنی دانست که بسیاری از شخصیت‌های بزرگ جهان به آن علاقمند هستند.

رئیس کمیته تخصصی اصلاح سبک زندگی در ادامه گفت: گوته، از افتخارات ادبیات آلمان، معتقد است که حافظ و قرآن سبک زندگی‌اش را تغییر داده‌اند و این نشان از عظمت و روشنایی دین و فرهنگ اسلامی دارد.

رئیس مرکز جهانی مطالعات خانواده ایران ابراز داشت: در گام نخست اصلاح سبک زندگی باید دانش مربوط به آن را کسب کرد که در این راه «قرآن»، «نهج‌البلاغه» و کتاب‌هایی مانند «رساله حقوق» امام سجاد ( علیه‌السلام) و «مفاتیح‌الحیات» نوشته آیت‌الله جوادی آملی یاری دهنده هستند.

به گزارش فارس، در «نخستین همایش استانی سبک زندگی ویژه بانوان تشکل‌های مردم‌نهاد»، بانوان نماینده از حدود 200 تشکل مردم‌نهاد فارس در کنار جمعی از علاقمندان به این موضوع از دانش استادان و پژوهشگران حاضر در این نشست در قالب کارگاه‌هایی بهره می‌برند.

در این همایش کارگاه‌های آموزشی با عنوان‌های آسیب‌شناسی شاخص‌های سبک زندگی، مفهوم‌شناسی شاخص‌های سبک زندگی، برنامه‌ریزی شاخص‌های سبک زندگی، زنان و اقتصاد مقاومتی، زنان و سبک زندگی برگزار می‌شود.

این برنامه با تلاش حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در فرهنگ‌سرای رسانه به مدت یک روز ادامه دارد.

انتهای پیام/ 2448/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول