اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی پوش تیم فوتسال صبا:

برنده دیدار با گاز خواهیم بود

خبرگزاری فارس: ملی پوش تیم فوتسال صبای قم کسب سه امتیاز از دیدار حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مطئنم برنده دیدار با گاز خواهیم بود.

برنده دیدار با گاز خواهیم بود

علیرضا وفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: مسابقه این هفته برابر تیم گاز خوزستان با توجه به برگزاری آن در اهواز، بازی فوق‌العاده سختی خواهد بود و باید سعی کنیم در خانه حریف هر سه امتیاز را از میزبان بگیریم.

وی ادامه داد: گاز خوزستان با اینکه در انتهای جدول قرار گرفته اما تیم بسیار خوبی است که در دیدار رفت تیم ما را بسیار آزار داد، اما بازیکنان ما در دیدار با حریف از هر نظر خوب بودند و گاز خوزستان را دست‌کم نگرفتند و در نهایت نتیجه به سود صبا رقم خورد.

دومین گلزن برتر تیم فوتسال صبای قم افزود: ما در این دیدار به دنبال کسب سه امتیاز هستیم، هر چند می‌دانیم که کار بسیار سختی برابر گاز خوزستان در پیش داریم، اما صبا می‌خواهد قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باشد.

وی ابراز داشت: ما ابزار خوبی در اختیار داریم، تیم ما بازیکنان نامی و اسمی فوتسال قم را در ترکیب خود دارد اما واقعیت این است که ما باید بیشتر و بهتر از گذشته نیز مورد توجه قرار بگیریم ضمن اینکه امسال شایسته قهرمانی هستیم.

وفایی تصریح کرد: در سه دیدار آینده با تیم‌های قدری رقابت می‌کنیم، وضعیت تیم خیلی خوب است و در هفته‌های آتی یقینا بهترین بازی‌ها را ارائه خواهیم کرد.

وی عنوان داشت: به نظر من بازیکنان ما انگیزه زیادی برای موفقیت در این دیدار دارند، ما تیم خوبی هستیم و ظرفیت و توانایی کسب مقام قهرمانی را داریم به خصوص اینکه در این فصل، یک تیم تاکتیکی و هماهنگ و بسیار خوب بوده‌ایم.

ملی پوش تیم فوتسال صبای قم افزود: ما در حالی با تیم فوتسال گاز خوزستان بازی می‌کنیم که در این دیدار بهترین بازیکنان خود را در اختیار داریم و سه امتیاز نتیجه خوبی خواهد بود که ما مقابل حریف خود به آن نیاز داریم تا همچنان به قهرمانی امیدوار باشیم.

وی بیان کرد: امروز در فوتسال هیچ نتیجه‌ای را نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما همه به تیم صبای قم به عنوان یک تیم مدعی نگاه می‌کنند، تیمی که بازیکنان خوب و تکنیکی در ترکیب خود دارد و در این دیدار ما می‌توانیم با نتیجه خوبی به پیروزی برسیم.

تیم فوتسال صبای قم عصر جمعه چهاردهم اسفند ماه در دیداری خارج از خانه در برابر گاز خوزستان تیم رده دوازدهم جدول رده‌بندی به میدان می‌رود.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول