اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز و به مدت چهار روز صورت می‌گیرد

آغاز مانور امداد و نجات سپاه در گچساران

خبرگزاری فارس: مانور امداد و نجات سپاه به مدت چهار روز در گچساران آغاز شد.

آغاز مانور امداد و نجات سپاه در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز رزمایش مانور سپاه ناحیه گچساران با نام «امداد و نجات» با همکاری گروه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر و با حضور فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان، جمعی از مسئولان محلی و مردم در در منطقه سه راهی گچساران برگزار شد.

تلاش برای نجات آسیب‌دیدگان و مجروحان و رسیدگی به وضعیت و مشکلات آن‌ها توسط گروه نجات و امداد جمعیت هلال‌احمر از جمله نمایش‌های اجرا شده در این مانور بود.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در حاشیه این مانور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: با هماهنگی‌های از قبل انجام شده میان این اداره و سپاه ناحیه گچساران در حاشیه این مانور اقدام به توزیع کتاب و حلقه‌های سی‌دی در زمینه‌های مختلف کردیم.

پرویز مددی افزود: در این مانور 500 حلقه سی‌دی و 200 جلد کتاب در میان افراد حاضر در مانور توزیع و پخش شد.

وی تصریح کرد: کتاب‌های توزیع شده در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و شعر بودند و به طور یقین این مطالعه کتاب‌ها می‌توانند تأثیر بسزایی در میان اقشار مختلف مردم داشته باشد.

 مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان این‌که سیاست این اداره در توزیع سی‌دی‌های مختلف در میان اقشار مردمی، آشنایی آن‌ها با نحوه سالم زندگی کردن است، افزود: 500 حلقه سی‌دی توزیع شده در مانور شامل سخنرانی‌های مذهبی، فیلم‌های خانوادگی و سی‌دی‌های آموزشی بودند.

مددی تأکید کرد: توزیع این کتاب‌ها و سی‌دی‌ها می‌تواند سبب افزایش سطح فرهنگ عمومی در میان مردم گچساران شود.

به گزارش فارس، رزمایش سپاه ناحیه گچساران با حضور 18 گردان‌الزهرا (س) و عاشورا از صبح امروز آغاز و تا پایان چهارم اسفندماه ادامه دارد.

انتهای پیام/82010/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول