اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

مقتدای شهدای زن حضرت فاطمه زهرا (س) است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: مقتدای شهدای زن حضرت فاطمه زهرا (س) است.

مقتدای شهدای زن حضرت فاطمه زهرا (س) است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام علیرضا کرمی صبح امروز در مراسم کنگره پانصد شهیده زن لرستانی در خرم‌آباد ضمن تسلیت وفات فاطمه معصومه (س) گفت: زنان در همه عرصه‌ها به ویژه در جنگ تحمیلی نقش مؤثری را در پشتیبانی از رزمندگان اسلام داشته‌اند.

وی با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های زنان مسلمان ایران اسلامی در برهه‌های مختلف گفت: چه در مبارزات علیه حکومت طاغوت و چه در طول هشت سال دفاع قهرمانانه ملت ایران شجاع و فداکار دوشادوش مردان به مبارزه و دفاع پرداختند.

کرمی خاطرنشان کرد: آنان دست به کارهایی زدند که هیچ‌ کسی انتظار آن ها را نداشت، شجاعت‌هایی را از خودشان نشان دادند که همگان را از دوست و دشمن متحیر کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: استان لرستان پانصد شهیده زن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که نسبت به جمعیت شهدای زن در سطح کشور بی‌نظیر است.

وی تصریح کرد: وجود تلاش‌ها و حمایت‌های زنان و پشتیبانی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باعث شد که انقلاب اسلامی در این هشت‌ سال به پیروزی عظیمی دست ‌یابد.

کرمی خاطرنشان کرد: در واقع مقتدای شهدای زن حضرت فاطمه زهرا (س) بزرگ بانوی دو عالم که به عنوان یک زن هم در جایگاه همسر برای حضرت علی (ع) نمونه بود و هم در صحنه اجتماع و عدالت طلبی و ولایتمداری نمونه بود.

وی در خصوص دلایل حضور زنان در عرصه جهاد و شهادت گفت: مهم‌ترین دلیل حضور پیوسته و همه جانبه‌تر زنان به تحولی برمی‌گشت که اندیشه‌های امام در آنان پدید آورد، امام خمینی درباره زنان و فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی آنان همانند دیگر عرصه‌ها نگرشی جدید عرضه کرد که این نگرش زن مظهر تحقق آمال بشر است و از دامن او مرد به معراج می‌رود از این رو زن انسان‌ساز است و اگر زنان انسان‌ساز از جامعه گرفته شوند، جامعه با شکست و انحطاط مواجهه می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، برگزاری یادواره شهدای زن را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و افزود: این یادواره فرصت مناسبی است تا گوشه‌‌ای از رشادت‌ها و فداکاری‌های زنان مسلمان و متعهد ایران اسلامی بیان شود که در این میان گرامیداشت شهدای زن برنامه ارزشمندی که جهت معرفی الگوهای مناسب در زمانی که استکبار در لوای فرهنگ شیطانی فمینیستی سعی در ایجاد انحراف در بین زنان دارد، زنانی که پایه‌های نظام اجتماعی هستند.

کرمی گفت: باید تلاش شود جامعه شهدای زن را به کشور معرفی کنیم.

لازم به ذکر است نخستین کنگره پانصد شهیده استان لرستان امروز در خرم‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول