اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا کرمانشاه:

مراقب پیامک‌های مشکوک باشید

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا کرمانشاه به شهروندان درباره ارسال پیامک برای تلفن‌های همراه مبنی بر برنده شدن در قرعه‌کشی و درخواست شماره حساب و رمز دوم توسط کلاه‌برداران هشدار داد.

مراقب پیامک‌های مشکوک باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اسدالله زحمتکش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران تصریح کرد: عاملان 102 مورد از 125 فقره جرم در فضای مجازی استان کرمانشاه طی 10 ماه گذشته توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند و رسیدگی به پرونده‌های باقی‌مانده نیز در دست انجام است.

وی اقدام به کلاه‌برداری از روش ارسال پیامک برای تلفن‌های همراه شهروندان مبنی بر برنده شدن در قرعه‌کشی و درخواست شماره حساب و رمز دوم و در نهایت تخلیه حساب آن‌ها را بیشترین نوع جرم ارتکابی در فضای مجازی استان کرمانشاه عنوان کرد.

وی استفاده از فیلترشکن را غیرقانونی دانست و راه‌اندازی اینترنت ملی را راه‌کار خوبی برای مقابله با تخلفات اینترنتی اعلام کرد.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه بیان داشت: بازدید از مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات متقاضی توسط پلیس فتا انجام می‌شود و پلیس فتای استان کرمانشاه امکانات خوب و نیروهای متخصصی در اختیار دارد و امسال رتبه ششم کشور را کسب کرده است.

وی تاکید کرد: اطلاعات حساب و کارت بانکی خود را برای دیگران ارسال نکنید و هنگام وارد کردن رمز اینترنتی بانک، حتما از صفحه کلید امنیتی استفاده کنید و هرگز رمز کارت بانکی خود را بر روی کارت عابربانک درج نکنید.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول