اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستان مقدس امام‌زاده اسماعیل (ع) صورت می‌گیرد

برپایی خیمه معرفت دینی در فسا

خبرگزاری فارس: در ایام نوروز 92 خیمه معرفت دینی در حرم مطهر امام‌زاده اسماعیل (ع) فسا برپا می‌شود.

برپایی خیمه معرفت دینی در فسا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فسا اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه شهرستان فسا، خیمه معرفت دینی با هدف ارائه خدمات متنوع فرهنگی و مذهبی به زائران و مسافران نوروزی در صحن حرم مطهر امام‌زاده اسماعیل (ع) راه‌اندازی می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن محبی افزود: به همین منظور فضایی مناسب به مساحت 120 متر مربع برای برپایی خیمه در آستان این امام‌زاده جلیل‌القدر اختصاص یافته که در ایام مبارک نوروز با غرفه‌های متعدد ایستگاه مشاوره و پاسخگویی به سئوالات شرعی، غرفه‌های ویژه کودکان و نوجوانان، چند رسانه‌ای، بخش فیلم و کلیپ در خدمت مردم است.

محبی گفت: استقبال از طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت دینی طی سه سال گذشته بی‌نظیر بوده است و اجرای این طرح‌ها با محوریت تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی صورت می‌پذیرد.

بر اساس این گزارش همچنین آزمون دوره مربیگری حافظان و مربیان حفظ قرآن کریم، جمعه چهارم اسفند ماه جاری در سراسر استان فارس برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس گفت: در این آزمون 400 شرکت کننده در سراسر استان فارس با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و بیشترین شرکت کنندگان مربوط به شهرستان‌های شیراز، استهبان و داراب هستند.

حجت‌الاسلام سید میثم حسینی افزود: افرادی که حداقل 30 امتیاز از مجموع 40 امتیاز را در این آزمون کسب کنند برای شرکت در دوره تخصصی آموزش مربیگری حفظ قرآن کریم به شهر مقدس قم اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس اضافه کرد: این آزمون ساعت 9 صبح جمعه چهارم اسفند ماه جاری به صورت سراسری در استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول