اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:

تذکرات رهبری تفسیر گویایی از نقش ولی‌فقیه در هندسه جمهوری اسلامی را نشان داد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب گفت: با تذکر به جا از سوی سکان‌دار این نظام الهی، تفسیر گویایی از نقش ولی‌فقیه در هندسه جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

تذکرات رهبری تفسیر گویایی از نقش ولی‌فقیه در هندسه جمهوری اسلامی را نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب گفت: با تذکر به جا از سوی سکان‌دار این نظام الهی، تفسیر گویایی از نقش ولی‌فقیه در هندسه جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

در این نامه آمده است: محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، بعد از تحیات و السلام، لازم می‌دانم از سوی خود و مردم عزیز و سلحشور سیستان و بلوچستان، از بیانات هدایتگرانه، ناصحانه و پدرانه‌ حضرت عالی به سران قوا و مسئولان نظام در تشرف اخیر مردم غیور آذربایجان به محضرتان، متواضعانه تقدیر و تشکر نمایم.

این نامه می‌افزاید: چراکه رخدادهای اخیر در مجلس شورای اسلامی و نیز در حرم کریمه‌ خاندان پیامبر (ص) حضرت معصومه (س) موجبات خفت و سر افکندگی را برای ملت عزیز ایران به‌ ویژه ما مرزبانان شرقی کشور فراهم آورده بود.

این نامه ادامه می‌دهد: ساکنان در این خط از میهن اسلامی علی‌رغم تفاوت نژادی و مذهبی، در پرتو رهنمودهای روحانیت شیعه و سنی، الگوی زیبایی از وحدت ملی و دینی را برای، همسایگان شرقی کشورمان به نمایش گذاشته‌اند.

لیکن پس از بداخلاقی‌های اخیر در برابر پرسشگران داخل و خارج شرمنده شده بودند که به حمدالله با تذکر بجا از سوی سکان‌دار این نظام الهی، موجبات عزت و سر افرازی مجدد و قدرت پاسخگویی فراهم و تفسیر گویایی از نقش ولی‌فقیه در هندسه جمهوری اسلامی را به جهانیان نمایاند.

از ذات اقدس ربوبی، خاضعانه دوام عمر مشحون از سلامت و عزت روزافزون برای آن وجود گران‌سنگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول