اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور رقم می‌خورد

جدال ملوان با سپاهان در حاشیه زاینده‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور به مهمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان می‌رود.

جدال ملوان با سپاهان در حاشیه زاینده‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، در یکی از دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عصر فردا پنج شنبه سوم اسفند از ساعت 16 در ورزشگاه فولاد شهر مهمان تیم فوتبال سپاهان اصفهان می‌شود.

سپاهان و ملوان با یک وجه اشتراک در این دیدار به مصاف یکدیگر می‌روند و آن نیز بدشانسی هر دو تیم در دیدار قبلی آن ها است.

ملوانی‌ها در دیدار گذشته خود مقابل فولاد خوزستان با دریافت گل دیر هنگام در ثانیه‌های پایانی یک پیروزی خانگی را با تساوی عوض کردند و پس از آن نیز بحث استعفای سرمربی این تیم و در کنار آن بستری شدن مدیرعامل این تیم در بیمارستان و مطرح شدن مسایل مالی از طرف بازیکنان ملوان تا حدودی انزلی‌چی‌ها را به کانون اخبار حاشیه‌ای تبدیل کرد.

سپاهان نیز در هفته گذشته با دریافت یک گل دیر هنگام در دقایق تلف شده در مقابل پرسپولیس شکست خورد و جایگاه دومی خود در جدول رده‌بندی را از دست داد و در کنار آن اخبار حاشیه‌ای مختلفی بین این باشگاه و محسن بنگر بازیکن اسبق این تیم و بازیکن فعلی پرسپولیس در رسانه‌ها مطرح شد.

در چنین شرایطی کسب امتیاز در جدال زاینده‌رود برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. سپاهان برای باقی ماندن در کورس قهرمانی سخت به دنبال این سه امتیاز خانگی است و ملوانی‌ها نیز با کسب حتی یک امتیاز می‌توانند تساوی تلخ خود در مقابل فولاد را به فراموشی بسپارند و با روحیه بهتری به استقبال هفته‌های آینده بروند.

سپاهان در مقابل ملوان سه بازیکن خود به نام‌های فرشید طالبی، جواهیر سوکاری و سوشاک را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

سپاهان اصفهان اکنون با هدایت زلاتکو کرانچار با 47 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و شاگردان محمد احمدزاده نیز با 36 امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر ایستاده‌اند.

به گزارش فارس، دیدار رفت این دو تیم در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در بندرانزلی با برتری دو بر صفر سپاهان به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/84001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول