اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گردنه آهوان باز هم حادثه آفرید

واژگونی تریلر در جاده سمنان ـ دامغان / راننده بین آهن پاره‏ها گیر افتاد

خبرگزاری فارس: گردنه آهوان در جاده سمنان ـ دامغان باز هم حادثه آفرید و با واژگونی تریلری در این مسیر، راننده آن داخل وسیله نقلیه گرفتار شد.

واژگونی تریلر در جاده سمنان ـ دامغان / راننده بین آهن پاره‏ها گیر افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در تماس رانندگان عبوری با سامانه 125 آتش‏نشانی سمنان گزارش شد که در گردنه آهوان و کیلومتر 35 محور سمنان به دامغان، یک دستگاه تریلر دچار واژگونی و راننده آن در داخل خودرو محبوس شده است.

ستاد فرماندهی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان سریعاً اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره پنج سمنان را به محل وقوع حادثه اعزام کرد.

فرمانده اعزامی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در خصوص این حادثه گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه تریلر با منحرف شدن از جاده اصلی دچار واژگونی و تنها سرنشین آن که راننده خودرو بوده، به سختی بین آهن پاره‏های تریلر محبوس شده است.

عبدالله قانع تصریح کرد: نجاتگران سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با همکاری امدادگران جمعیت هلال احمر، بلافاصله با ایمن‏سازی محل و تثبیت فیزیکی خودرو، با استفاده از تجهیزات نجات نیمه سنگین، ست هیدرولیک و دستگاه‏های برش و همچنین تجهیزات نجات سنگین، جرثقیل و وینچ، عملیات رهاسازی را آغاز کردند.

فرمانده اعزامی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان افزود: ماموران امداد و نجات در یک عملیات نفس‏گیر و حساس اقدام به برش قسمت‏هایی از خودرو کردند و با تلاش چند ساعته، نجاتگران توانستند راننده خودرو را بدون بیشتر شدن آسیب‏دیدگی‏های وی از داخل کابین خودرو خارج کنند.

قانع در ادامه افزود: متاسفانه بر اثر این حادثه راننده خودرو به نام «مهدی ـ و» از ناحیه هر دو پا دچار آسیب‏دیدگی شدید شده و به خودروی تریلر نیز خسارت زیادی وارد آمد.

فرمانده اعزامی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به رانندگان توصیه کرد تا هنگام رانندگی با حفظ خون‏سردی خود و رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین و مقررات از بروز حوادث غیر قابل جبران جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2249/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول