اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌های خوی در راستای پویایی اقتصاد منطقه

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: از تمام ظرفیت‌های خوی در راستای پویایی اقتصادی این منطقه بهره‌گیری شود.

استفاده از ظرفیت‌های خوی در راستای پویایی اقتصاد منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، غلامحسین عماری صبح امروز در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان خوی که با حضور فرماندار شهرستان خوی، امام جمعه، اعضای شورای تأمین و اعضای شورای اداری شهرستان خوی در سالن اجتماعات فرمانداری خوی تشکیل شد، اظهار داشت: دهه فجر امسال شاهد افتتاح پروژه و طرح‌های متعددی در شهرستان خوی بودیم که تمام این‌ها در سایه تلاش‌های مسئولان این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه خوی دارای ظرفیت‌های بالقوه در بخش‌های مختلف است، تصریح کرد: این شهرستان به عنوان یکی از شهرستان‌های مرزی نقش تعیین کننده‌ای در اقتصاد منطقه دارد.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشاورزی، صنعت و دام‌پروری‌ افزود: با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌توان به اقتصاد منطقه کمک شایانی کرد.

فرماندار خوی خاطر نشان کرد: در این زمینه شاهد اجرایی شدن طرح‌های توسعه کشاورزی هستیم.

عماری با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان باید در راستای معرفی این ظرفیت‌های گام‌های اساسی بردارند، گفت: فرمانداری خوی در این راستا حمایت‌های خود را از این دستگاه‌ها اعلام می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر اجرایی شدن پروژه‌های نیمه تمام در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اذعان داشت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به اتمام و تسریع در روند اجرای پروژه‌های نیمه تمام خود اهتمام کافی را داشته باشند.

فرماندار خوی با بیان اینکه باید نسبت به اتمام پروژه‌های نیمه تمام تا پایان کار دولت اقدامات اساسی صورت گیرد، افزود: برای این منظور باید تمام دستگاه‌ها همکاری لازم را با فرمانداری این شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول