اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد:

وضعیت ترافیکی یاسوج متحول می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدامات اساسی برای رفع گره ترافیکی در شهر یاسوج انجام شده از شهرداری این شهر خواست در جراحی معابر از خود سرعت عمل نشان دهد.

وضعیت ترافیکی یاسوج متحول می‌شود

سرهنگ سید کرم‌الله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: همه طرح‌هایی که در شهر یاسوج برای رفع معضلات ترافیکی اعم از حذف و اضافه‌ها در معابر صورت می‌گیرد محصول کار کارشناسی و خرد جمعی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همه در شورای ترافیک این استان از استاندار گرفته تا شهرداری و فرمانداری و نیروی انتظامی بر این باوریم که باید برای رفع معضلات کنونی تنها به کار کارشناسی اکتفا کرد زیرا دوره تصمیم ‌گیری‌های یک‌ جانبه برای رفع این معضل گذشته است.

حسینی دلیل این امر را افزایش روزانه خودروها دانست و گفت: وقتی در هر سال هزاران خودرو به شهرهای کوچک و معابر آن اضافه می‌شود چاره‌ای جر اندیشیدن به طرح‌های کارشناسی شده نداریم.

وی با قدردانی دوباره از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دلیل توجه به معضلات ترافیکی در این استان گفت: برای من به عنوان یک مسئول بسیار جالب است که استاندار تا به این اندازه دغدغه موضوعات ترافیکی را دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به حذف بسیاری از دور برگردان‌های غیر ضرور از سطح خیابان‌های شهر یاسوج اظهار کرد: با وجود آنها کار برای رانندگان و همچنین مأموران ما در راهنمایی و رانندگی بسیار سخت شده بود.

حسینی به معایب این دوربرگردان‌های سنتی و غیر استاندارد در معابر یاسوج اشاره کرد و گفت: وجود آنها باعث می‌شد که تخلفاتی صورت گیرد از جمله اینکه رانندگان برای سهولت در کار انتهای بلوارها را دور می‌زدند و این در آیین‌نامه‌های راهنمایی و رانندگی امری خلاف بود.

وی یکی دیگر از معایب وجود دوربرگردان‌ها را مجبور کردن رانندگان برای دور زدن میدان‌ها و به تبع آن تشدید شلوغی‌های ترافیکی دانست و گفت: با طرح‌های کارشناسی شده‌ای که در شورای ترافیک استان و به کمک مشاوران زبده صورت گرفت در آینده‌ای نزدیک بسیاری از معضلات ترافیکی شهر یاسوج برطرف می‌شود.

این مسئول با استمداد از معاونت عمرانی شهرداری یاسوج برای تکمیل هر چه سریع‌تر برنامه‌هایی که در این زمینه در دست اقدام است، افزود: اگر مردم عزیز کمی صبوری به خرج دهند وضعیت ترافیکی شهر یاسوج با تکمیل این طرح‌ها به نقطه مطلوب خواهد رسید.

حسینی از نصب چراغ‌های راهنمایی در ورودی و خروجی‌های میدان امام حسین خبر داد و گفت: یک چراغ در ورودی بلوار جمهوری به میدان امام حسین و دیگری در خروجی میدان امام حسین به سمت بلوار بویراحمد نصب خواهد شد که بار ترافیکی در این منطقه را به شدت کم خواهند کرد.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول