اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهری جنوب شرق تهران:

ایثار جانبازان، باعث عزت و سربلندی برای ملت ایران شده است

مدیر شهری جنوب شرق تهران در ملاقات با جانبازان قطع نخاعی آسایشگاه ثارالله (ع) گفت: شما جانبازان عزیز سمبل ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی هستید که این ایثار، فداکاری و شجاعت شما باعث عزت و سربلندی برای ملت ایران شده است.

ایثار جانبازان، باعث عزت و سربلندی برای ملت ایران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید احمد صفوی پیش از ظهر امروز با همراهی جمعی از مدیران با 30 نفر از جانبازان قطع نخاعی دوران دفاع مقدس در آسایشگاه ثارالله (ع) دیدار و از ایثارگری و دلاور مردی آنان تجلیل به‌عمل آورد.

مدیر شهری جنوب شرق تهران در این دیدار گفت: شما جانبازان عزیز سمبل ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی هستید که این ایثار، فداکاری و شجاعت شما باعث عزت و سربلندی برای ملت ایران شده است.

وی افزود: همه ما مرهون و مدیون جانبازی‌ها و رشادت‌های شما بزرگواران بوده و قدردان این جانفشانی‌ها هستیم.

سید احمد صفوی یادآور شد:‌ ملاقات با شما عزیزان تقویت روحیه‌ای برای ما بوده و در واقع تلنگری است که در خدمات‌رسانی به عزیزانی که برای پایداری،‌ عزت و سربلندی دین و میهن،‌ جان و اعضای بدن خود را هدیه داده‌اند،‌ غفلت نکنیم.

مدیر شهری جنوب تهران شرق خاطرنشان کرد: جنوب شرق تهران یکی از مناطقی است که با 2 هزار شهید و بیش از 3 هزار جانباز، بیشترین سهم را در دفاع از آرمان‌های انقلاب و قوام نظام داشته است و ما به عنوان خدمت‌گزاران انقلاب و مردم وظیفه داریم در خدمت‌رسانی به این عزیزان که افتخار آفرینان انقلاب اسلامی ایران هستند کوتاهی نکنیم.

مدیر شهری جنوب شرق تهران با اهداء هدیه از فداکاری و رشادت‌های جانبازان گرانقدر تقدیر کرد.

انتهای پیام/2462/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول