اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:

ملت ایران از شهادت هراسی ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس گفت: ملت ایران هراسی از شهادت نداشته و با ترور مردان انقلابی خود از زیر بار مسئولیت شانه خالی نخواهد کرد.

ملت ایران از شهادت هراسی ندارد

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای غربی و دشمنان خارجی ملت ایران دست به انتقام‌گیری از این مردم زده و بهترین فرزندان ایران اسلامی را به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: ترور شهید بهشتی و یاران ایشان، ترور شهدای محراب، ترور شهید مطهری و بالاخره سوء قصد به جان رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی همه با یک هدف شوم انجام شد و آن هم مایوس کردن ملت ایران است.

این نماینده مجلس افزود: این در حالی است که مردم ما با فرهنگ ایثار و شهادت مانوس هستند و این جنایات عزم و اراده آنها برای مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب را بیشتر کرده است.

کیایی‌نژاد تاکید کرد: مردم ولایی ایران اسلامی هیچ هراسی از شهادت و ترور ندارند و دشمنان ما اگر تصور می‌کنند که با این جنایات ما از بار مسئولیت شانه خالی خواهیم کرد، در اشتباه هستند.

* ملت ایران راه شهید شاطری را ادامه خواهند داد

وی با اشاره به شهادت شهید شاطری اظهار داشت: به طور قطع  خون این شهید پایمال نخواهد شد و مردم ایران و ملت‌های مسلمان منطقه راه وی را با قاطعیت ادامه خواهند داد.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در خانه ملت ادامه داد: سران کشورهای زورگوی غربی باید بدانند که ترور مردان انقلابی ایران تاثیری در عزم ما برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب ندارد.

کیایی‌نژاد در پایان تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم ولایی و مسلمان کشورمان نهادینه شده و ما هراسی از شهادت نداریم و رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز در همین نکته نهفته است.

انتهای پیام/23002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول