اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر خبر داد

انتخاب هیئت‌مدیره کانون فیلم و عکس آزادشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر گفت: اعضای هیئت‌‌مدیره و بازرس کانون فیلم و عکس این شهرستان امروز انتخاب شدند.

انتخاب هیئت‌مدیره کانون فیلم و عکس آزادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ داوود قاسمی در حاشیه نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار داشت: اعضای مجمع عمومی کانون فوق محمدعلی رسول‎آبادی، حسین غلامی و معصومه رجب‌لو را به عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره برگزیدند.

وی با بیان اینکه سیدمحمود طاهری نیز یکی دیگر از اعضای هیئت‌‌مدیره کانون فیلم و عکس آزادشهر است، ادامه داد: فهیمه منصوری‎رضی نیز به عنوان بازرس کانون فوق تعیین شد. 

کانون فیلم و عکس آزادشهر 40 عضو دارد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر خاطرنشان کرد: رضا محمودی و حسین خادمی به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره کانون فیلم و عکس این شهرستان انتخاب شدند.

قاسمی تصریح کرد: در نخستین جلسه مجمع عمومی کانون فوق 40 نفر از اعضای کانون حضور داشتند.

وی اضافه کرد: پس از انتخابات اعضای هیئت‌مدیره تشکیل جلسه داده و محمدعلی رسول آبادی، حسین غلامی، معصومه رجب‌لو و سیدمحمود طاهری را به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس، دبیر و خزانه‎دار انتخاب کردند.

آزادشهر استعدادهای خوبی در زمینه فیلم و عکس دارد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر یادآور شد: پس از برگزاری انتخابات و تعیین سمت‎های اعضای هیئت‌مدیره، برگزیدگان پیگیر ثبت کانون در اداره ثبت اسناد و املاک آزادشهر هستند.

قاسمی اذعان داشت: با توجه به استعدادهای خوب این شهرستان در زمینه فیلم و عکس و ضرورت تأسیس کانون، در پی تقاضای هنرمندان و کسب مجوز از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، مقدمات تأسیس کانون فیلم و عکس شهرستان آغاز شد.

به گفته وی، پس از کسب مجوز، ابتدا تعدادی از هنرمندان فیلم و عکس آزادشهر به عنوان اعضای هیئت موسس برای عضوگیری و پیگیری تشکیل مجمع عمومی انتخاب شدند.

سیاست‎های کلی و اساسنامه کانون در مجمع عمومی تصویب شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر در پایان گفت: با عضو 40 هنرمند در کانون فیلم و عکس شهرستان، نخستین مجمع عمومی عادی سالیانه کانون به منظور تصویب سیاست‎های کلان، تصویب اساسنامه و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و بازرس تشکیل شد.  

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول