اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاظمی در گفتگو با فارس:

طی 25 سال مربیگری‌ام بی‌احترامی ندیده‌ام / دست هیئت مدیره را بازمی‌گذارم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: طی 25 سال که از عمر مربیگری‌ام می‌گذرد هیچ‌گاه به من بی‌احترامی نشده است.

طی 25 سال مربیگری‌ام بی‌احترامی ندیده‌ام / دست هیئت مدیره را بازمی‌گذارم

فرهاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ذوب‌آهن تیمی است که نایب قهرمان آسیا بوده و قدمت بسیار زیادی در فوتبال ایران داشته است.

وی تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم ذوب‌آهن مشکلی از لحاظ فنی داشته باشد، اشتباه در کار تاکتیکی داریم اما من از بسیاری از چیزها راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به بازی تیمش برابر مس کرمان تاکید کرد: نیمه نخست خوب نبودیم اما نیمه دوم بازیکنان ما بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن قصد ندارد تنها زیبا بازی کند، افزود: ما به هیچ عنوان فانتزی بازی نمی‌کنیم و بحث زیبا بازی کردن در دستور کار ما نیست، تیم ما در هر بازی 10 تا 11 موقعیت گل در مقابل تیم‌هایی ایجاد می‌کند که همگی در مقابل ما 10 نفره دفاع می‌کنند و ایجاد کردن این تعداد موقعیت در مقابل چنین تیم‌هایی نشان‌دهنده این است که کار فنی بازیکنان ما خوب است و اگر مشکلی هم هست به بازیکنان خودمان برمی‌گردد.

کاظمی ادامه داد: تیم ما روی نیمکت ذخیره تنها چهار مدافع وسط دارد و به همین دلیل دست من برای تعویض‌ها بسته است.

وی با بیان اینکه پس از پایان بازی این تیم مقابل مس کرمان چه اتفاقاتی در رختکن تیم افتاد اضافه کرد: به دلیل بی‌احترامی‌هایی که به من شد در رختکن به بازیکنان گفتم کنار می‌روم چراکه در طول 25 سال مربیگری‌ام هیچ‌گاه به من بی‌احترامی نشده است و این استعفا به این دلیل نیست که قصد داشته باشم از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با تاکید بر اینکه ذوب‌آهن به راحتی در لیگ می‌ماند، گفت: جا دارد از رسانه‌های اصفهان به دلیل حمایت خوبی که از تیم داشته‌اند تشکر کنم اما باید بگویم زمان‌هایی در فوتبال وجود دارد که به هیچ عنوان توپ وارد دروازه نمی‌شود که این مشکل بازیکنان و کادر فنی نیست.

وی ادامه داد: اشتباه تاکتیکی در تیم وجود دارد چراکه در اوج حملات تیم، از روی ضد حمله گل می‌خوریم و در این میان به هیچ عنوان دوست ندارم به بازیکنانم بی‌احترامی شود و اجازه حاشیه را هم به هیچ فردی نمی‌دهیم.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول