اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 3 اسفندماه به مدت یک هفته

معاینه رایگان دهان و دندان مردان در 18 درمانگاه اصفهان امکان‌پذیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن دندان‌پزشکان اصفهان گفت: در هفته سلامت مردان 18 درمانگاه به منظور ویزیت رایگان و با تخفیف 10 درصدی از بیماری‌های دهان و دندان عموم مردان اصفهان اعلام آمادگی کردند.

معاینه رایگان دهان و دندان مردان در 18 درمانگاه اصفهان امکان‌پذیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کورش رحیمی ظهر امروز در نشست خبری که به منظور گرامیداشت هفته سلامت مردان آغاز شده بود، اظهار داشت: انجمن دندان‌پزشکان اصفهان برای نخستین سال در کنار سایر گروه‌های پزشکان به منظور ارتقای سلامت مردان و مشارکت در طرح ملی سلامت مردان قرار  گرفته است.

وی ادامه داد: درمانگاه سپنتا، هشت بهشت، کاوه، سپاهان خوراسگان، دندان‌‌پزشکی کیمیا، شهروند، بزرگمهر، درمانگاه سینا، درمانگاه خانواده-کلیشاد سودرجان، دندان‌‌پزشکی محمدیه روبروی مسجد الکریم واقع در خیابان بزرگمهر، دندان‌‌پزشکی البرز واقع در خیابان زینبیه، دندان‌‌پزشکی آراد، شرق ،ملاصدرا، مهرگان، اصفهان، سروش و محتشم از جمله 18 درمانگاهی هستند که در هفته سلامت مردان برای پذیرش رایگان مردان اعلام آمادگی کردند. 

عدم اعتماد به نفس در افراد مهم‌ترین عارضه مشکلات دهان و دندان است

رئیس انجمن صنفی درمانگاه‌های استان اصفهان خاطرنشان کرد: به اعتقاد جامعه دندان‌پزشکان استان اصفهان، منشأ بسیاری از بیماری‌های بدن از بیماری‌های دهان و دندان آغاز می‌شود و مهم‌ترین عارضه و مشکلات دندان به صورت عدم اعتماد به نفس خود را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: عدم اعتماد به نفس سبب بسیاری از بیماری‌های روانی، جسمانی، عارض شدن بی‌حوصلگی و ضعف توان بدنی در افراد می‌شود.

رحیمی اضافه کرد: با توجه به اینکه درمان‌های دندان‌‌پزشکی وقت‌گیر است و در اکثر موارد مردان به خاطر این موضوع به مطب‌های دندان‌‌پزشکی مراجعه نمی‌کنند، برای نمونه در ساعات 12 تا 3 مطب را برای این دسته از بیماران باز کردم که بیشترین مراجعه کنندگان در این ساعات، مردان بودند.

وی در پایان ابراز داشت: هزینه درمان دندان‌‌پزشکی در ایران پایین‌تر از کشور عراق و افغانستان است.

انتهای پیام/63003/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول