اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پژوهشکده باقرالعلوم (ع) و پژوهشگاه هنر و ارتباطات تفاهمنامه امضا کردند

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم (ع) از امضای تفاهمنامه میان پژوهشکده باقرالعلوم (ع) و پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات خبر داد.

پژوهشکده باقرالعلوم (ع) و پژوهشگاه هنر و ارتباطات تفاهمنامه امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم (ع)، سید روح الله دعایی گفت: تفاهم‌نامه‌ای توسط دکتر حسین قشقایی رئیس پژوهشکده باقرالعلوم (ع) و دکتر یحیی طالبیان رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات امضا و در آن مقرر شد در 9 محور این دو نهاد با هم همکاری داشته باشند.

وی تاکید کرد: از محورهای این تفاهمنامه می‌توان به اجرای طرح‌های تحقیقاتی و مطالعات مشترک در چارچوب مقررات پس از شناسایی موضوعات علمی و پژوهشی مورد نیاز اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی پژوهشکده باقرالعلوم (ع) با اشاره به بندهای دیگر این تفاهم نامه گفت: استفاده از توان علمی طرفین در ارزیابی طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقی پایان یافته دو طرف، برگزاری همایش‌های علمی، نشست‌ها و کارگاه‌های پژوهشی و آموزشی مشترک، مبادله گزارش، اسناد و مدارک و اطلاعات پژوهشی بین یکدیگر با هدف غنی سازی منابع اطلاعاتی یکدیگر از مفاد این قرارداد است.

وی افزود: چاپ و انتشار مشترک آثار علمی و پژوهشی مرتبط در قالب کتاب، نرم افزار، امکان بهره‌مندی جامعه علمی کشور از دستاوردهای علمی یکدیگر و همکاری در ایجاد پایگاه‌های اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات جزو توافق صورت گرفته میان این دو مرکز پژوهشی بود.

دعایی یادآور شد: این تفاهمنامه به مدت دو سال اعتبار و در صورت تمایل طرفین تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/2258/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول