اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

ملت‌های آزادیخواه در حال الگوگیری از انقلاب ایران هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی حرکت‌های مردمی و انقلابی در جهان مطرح است و ملت‌های آزادیخواه جهان در حال الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران هستند.

ملت‌های آزادیخواه در حال الگوگیری از انقلاب ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان اظهار داشت: همه مسئولان باید سخنان رهبر انقلاب را سرلوحه برنامه‌ها و موضع‌گیری‌های خود قرار دهند.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده از سوی رسانه‌های آمریکایی و سرسپردگان داخلی و خارجی مبنی بر تضعیف جمهوری اسلامی ایران در برابر تحریم‌ها افزود: مقام معظم رهبری با هوشیاری کامل دورنمای اهداف دشمنان نظام را برای ملت ترسیم و افکار پلید آنان را که در آینده در پی آن بودند با سخنان صریح و دقیق خود به جهان نشان دادند که این از درایت ایشان است.

شکریان ادامه داد: مردم ما در طول انقلاب نشان دادند در خیلی از مواقع جلوتر از مسئولان حرکت کرده و با رفتار خود نوعی دیپلماسی سیاسی عمومی را به نحو مطلوب در سطح جهان به نمایش گذاشتند که نتیجه آن هم عدم تحقق نقشه‌های دشمنان است.

عضو شورای فرهنگی عمومی مازندران تصریح کرد: مسیر حرکت ملت ایران اسلامی برگرفته از قواعد اسلامی است و مسئولان باید نسبت به اعلام مواضع، برنامه‌ریزی‌ها و انجام کارها به این نکته توجه ویژه کنند و از آن غافل نشوند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با آشنایی کامل از مسیر حرکت نظام هر کجا احساس انحراف کردند با رهنمودها و مواضع صریح و دقیق خود کشور را هدایت کرده و این نشان از تیزبینی ایشان است.

شکریان خاطر نشان کرد: مهم‌ترین موضوعی که رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر به آن اشاره کردند مسئله تقوا و صبر مسئولان در انجام فعالیت‌ها بود.

وی با تأکید بر ایجاد وحدت در جامعه افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی حرکت‌های مردمی و انقلابی در جهان مطرح است و ملت‌های آزادیخواه جهان در حال الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران هستند و در این شرایط با توجه به فشارهای غرب و آمریکا با استفاده از تحریم‌های اقتصای بر مردم لزوم حفظ هوشیاری و وحدت کلمه از تأکیدات مقام معظم رهبری امری بدیهی است.

شکریان با بیان این‌که امروز دشمنان بر روی مسائل اقتصادی متمرکز شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و آنچه که در جامعه مشاهده می‌شود دغدغه اصلی مسئولان باید رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد و مسئولان به گونه‌ای رفتار نکنند که موجبات آزردگی مردم و رهبر معظم انقلاب فراهم شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: امروز ایران اسلامی به عنوان مرکز اصلی در منطقه از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، آمریکا تصور کرد با ارائه پیشنهاد مذاکره مستقیم با ایران می‌تواند این مرکز را دچار تزلزل و آسیب کند، هدف آمریکا رفع مشکلات مردم ایران نیست بلکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به دنبال مذاکره برای باج‌خواهی است تا از این طریق خواسته خود را به ملت تحمیل کند ولی ملت ایران تابع مواضع ایشان است.

وی دفاع از حریم انقلاب را در تبعیت از ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان پدیده‌ای هزار ساله در تاریخ اسلام مطرح است و ایجاد نظام دینی با بهره‌گیری از قرآن و اهل‌بیت (ع) نیازمند رهبری از جنس دین است و مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار و امام جامعه اسلامی در عصر غیبت برای همه به شمار می‌آید.

شکریان در پایان خاطر نشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، افراد ساده‌اندیشی که فریب دروغ‌های آمریکا را خوردند باید دست از ساده‌اندیشی خود برداشته و موضوع را با دقت بررسی کنند چرا که این پیشنهاد بوی باج‌خواهی و خیانت به جمهوری اسلامی ایران که در حال حاضر در اقتدار کامل به سر می‌برد را می‌دهد.

انتهای پیام/2296/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول