اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز:

211 دستگاه موتورسیکلت متخلف در البرز توقیف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: در اجرای طرح انضباط اجتماعی، 211 دستگاه موتورسیکلت متخلف در این استان توقیف شد.

211 دستگاه موتورسیکلت متخلف در البرز توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، حبیب کمالوند اظهار داشت: با اجرای این طرح که به مدت یک هفته در استان اجرا شد در مورد 473 راکب متخلف موتورسیلکت در استان البرز اعمال قانون شد.

وی یادآور شد: از مجموع این تخلفات، 13 فقره مربوط به نداشتن گواهینامه، 360 فقره استفاده نکردن از کلاه ایمنی، یک فقره نداشتن بیمه نامه، دو فقره عبور از چراغ قرمز و 92 فقره سایر تخلفات می‌باشد.

کمالوند با بیان اینکه در اجرای این طرح، پرونده 50 راکب موتورسیکلت متخلف دراستان البرز به مراجع قضایی ارجاع شد اظهار داشت: در اجرای این طرح موتورسیکلت‌هایی که بیمه نامه و گواهینامه نداشته باشند، توقیف می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: عبور از چراغ قرمز، نداشتن کلاه ایمنی، عبور از پیاده رو، حرکات نمایشی، تولید صداهای ناهنجار، حرکت خلاف جهت و نداشتن پلاک از جمله تخلفاتی است که پلیس با قاطعیت با آنها برخورد می‌کند.

این مسئول تاکید کرد: کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی با آموزش و فرهنگ سازی میسر می‌شود و کاهش تخلفات بی شک از آمار تصادفات نیز خواهد کاست و این امر خود گامی در جهت تحقق جامعه ایمن تلقی می‌شود.

انتهای پیام/2302/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول