اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته اول دور برگشت

پینگ‌پنگ‌بازان مقاومت قم از سد نفت و گاز گچساران گذشتند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم از موفقیت تیم مقاومت قم در کسب نخستین پیروزی خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور خبر داد.

پینگ‌پنگ‌بازان مقاومت قم از سد نفت و گاز گچساران گذشتند

محمد عموییان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسابقات لیگ رده سنی بزرگسالان دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور با شرکت شش تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود تا دو تیم به لیگ برتر پینگ‌پنگ صعود کنند.

وی ادامه داد: هدف هیئت پینگ‌پنگ استان قم از حضور در لیگ دسته اول کشور این است که توانمندی ورزشکاران ما در این رشته ورزشی بیش از پیش نمایان شود و پینگ‌پنگ قم در بخش قهرمانی به شکلی مطلوب توسعه یابد.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم با اشاره به رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور ابراز داشت: رقابت‌های لیگ دسته اول بعد از چند هفته ناکامی این هفته با نخستین پیروزی پینگ‌پنگ‌بازان قمی برابر تیم نفت و گاز گچساران همراه شد.

وی اضافه کرد: در این دیدار که از هفته نخست دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول پینگ‌پنگ مردان باشگاه‌های کشور به انجام رسید، دو تیم در سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

عموییان یادآور شد: این مسابقه به سبب حضور چهره‌های مطرح در تیم پینگ‌پنگ نفت و گاز گچساران و انگیزه بالایی که اعضای مقاومت برای کسب نخستین برد خود داشتند، از حساسیت و جذابیت خاصی برخوردار بود و خوشبختانه در نهایت این تیم پینگ‌پنگ مقاومت قم بود که توانست با حساب پنج بر دو حریف خود را شکست داده و به نخستین پیروزی در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور دست یابد.

وی ابراز داشت: در این مسابقه پینگ‌پنگ‌بازان شایسته مقاومت با کسب چهار پیروزی در بخش انفرادی و یک برد در بخش دوبل برابر حریفان خود موجب موفقیت تیم پینگ‌پنگ مقاومت قم در هفته نخست دور برگشت لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شدند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم بیان داشت: این پیروزی در حالی به دست آمد که پینگ‌پنگ‌بازان تیم مقاومت قم در نخستین مسابقه خانگی خود که هفته قبل برگزار شد، مقابل تیم مناطق نفت خیز جنوب در دیداری خانگی تن به شکست پنج بر دو داده بودند.

وی تصریح کرد: بعد از چند هفته ناکامی، دو بازیکن بسیار خوب به جمع بازیکنان آماده تیم مقاومت قم پیوسته‌اند و مطمئناً تیم مقاومت قم در دیدارهای بعدی نیز با قدرت به مصاف حریفان می‌رود تا ناکامی‌های دور رفت را جبران کند.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول