اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

افزایش قیمت بلیط قطار غیرقانونی است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: افزایش قیمت بلیط قطار بدون هماهنگی با مجلس غیرقانونی است.

افزایش قیمت بلیط قطار غیرقانونی است

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: افزایش قیمت بلیط قطار می‎تواند تبعات نامناسبی بر حمل و نقل کشور داشته باشد و منجر به افزایش تورم شود.

وی با اشاره به افزایش 31 درصدی قیمت بلیط قطار افزود: این اقدام خودسرانه و بدون هماهنگی با کمیسیون عمران بوده است و در واقع غیرقانونی به شمار می‎رود.

جلیل تصریح کرد: هرگونه افزایش قیمت بلیت حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی باید با هماهنگی کمیسیون عمران مجلس انجام شود این در حالی است که این اقدام بدون هیچ‌گونه هماهنگی صورت گرفته است.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت هماهنگی و تعامل دستگاه‌های اجرایی با مجلس تاکید کرد و گفت: بی‎تردید این افزایش قیمت ناشی از ناهماهنگی شرکت راه‌آهن است.

جلیل ادامه داد: لذا از وزیر راه و شهرسازی در این رابطه سوال می‎شود و این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به مشکلات جاده‌ای استان تصریح کرد: نمایندگان استان پیگیری‌های بسیاری برای بهبود وضعیت جاده‌ها و محورهای ارتباطی استان انجام داده‌اند و از وزیر راه و شهرسازی در این رابطه سؤالات بسیاری شده است.

جلیل ادامه داد: محور لردگان - بروجن یکی از محورهای ارتباطی پرخطر و غیراستاندارد استان بوده که لازم است مسئولان کشوری برای ارتقای وضعیت این جاده اعتبارات لازم را تخصیص دهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده‌های شهرستان لردگان از حادثه‌خیزترین جاده‌های استان است، گفت: هر ساله تعداد زیادی از رانندگان و مسافران جان خود را در این محورها از دست می‌دهند لذا می‎طلبد تا مسئولان استان و کشور به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول