اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بازی رضا شفیعی جم و فتحعلی اویسی

«دزدان خیابان جردن» به سینماهای قم رسیدند + تصاویر

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی«دزدان خیابان جردن» در دو سینمای قم به روی پرده رفت.

«دزدان خیابان جردن» به سینماهای قم رسیدند + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فیلم سینمایی «دزدان خیابان جردن» به تهیه کنندگی داریوش بابائیان و نویسندگی و کارگردانی وحید اسلامی در سینماهای وتوس و تربیت به روی پرده رفت.

پردیس سینمایی وتوس با اختصاص سه سانس در ساعت‌های 16، 18 و 20 فیلم سینمایی «دزدان خیابان جردن» را برای علاقمندان به هنر هفتم اکران می‌کند.

همچنین این سینما فیلم‌های سینمایی «یک عاشقانه ساده» و «گیرنده» را با اختصاص یک سانس در ساعت‌های 21 و 15 به روی پرده برده است.

سینما تربیت با اختصاص دو سانس در ساعت‌های 18 و 22  فیلم سینمایی «دزدان خیابان جردن» را به روی پرده نقره‌ای خود اکران می‌کند.

«دزدان خیابان جردن» برداشت آزادی از فیلم کمدی «دردسر بهشت» ساخته (ارنست لوبیک) است و قصه دو دزد خرده پا به نام سامی سه سوت و هوشنگ را به تصویر می‌کشد که قصد سرقت از یک گاو صندوق را در خیابان جردن دارند و وقایع طبق پیش‌بینی آنها جلو نمی‌ر‌ود و با ماجراهای عجیب و غریبی رو به رو می‌شوند.

در این فیلم که مضمون آن کمدی اجتماعی است، بازیگران مشهور و توانای طنز همچون رضا شفیعی جم، فتحعلی اویسی، ارژنگ امیرفضلی، حدیث فولادوند، رابعه اسکویی، آرام جعفری، محمد شیری و... ایفای نقش می‌کنند.

همچنین حمید گودرزی بازیگر پرطرفداری که این شب‌ها در شبکه سوم سیما و در سریال «زمانه» ایفای نقش می‌کند به همراه آرش میراسماعیلی قهرمان جودوی کشور در سال‌های نه چندان دور، در فیلم سینمایی «دزدان خیابان جردن» حضور افتخاری دارند.

انتهای پیام/78008/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول