اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دلیجان مطرح کرد

نقش مساجد در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دلیجان مساجد را سنگر مستحکمی در برابر جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی دانست.

نقش مساجد در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حمزه امین‌نژاد ظهر امروز در دیدار با اعضای کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) روستای قالهر این شهرستان اظهار داشت: مساجد نقش بسیار موثری در پرورش فکری و ذهنی جوانان دارند که می‌توانند با اجرای برنامه‌های مختلف جوانان را جذب خود کنند.

وی تصریح کرد: مسجد از دیرباز از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار بوده و همچنان نیز نقش مساجد بی‌بدیل است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دلیجان با تاکید بر اینکه مساجد به دلیل پرورش عقاید دینی و مذهبی افراد سنگر مستحکمی در برابر مبارزه با جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی هستند، خاطر نشان ساخت: برنامه‌ریزی به منظور جذب جوانان به مساجد می‌تواند زمینه‌ساز حضور هرچه بیشتر آنان در مساجد باشد که می‌طلبد متولیان به این امر توجه کافی داشته باشند.

امین‌نژاد ادامه داد: بدون شک چنانچه فعالیت‌های مسجد گسترده باشد و به اجرای اعمال دینی داخل مسجد محدود نشود، مسجد بر افراد غیر مسجدی نیز اثر می‌گذارد و از کارهای خلاف آنان جلوگیری می‌کند.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان تلاش دارند جوانان را از دین جدا کرده و آنها را به کجروی‌های اخلاقی مبتلا سازند، هر چه حضور جوانان و نوجوانان در مسجد بیشتر شود جامعه‌ای سالم و دین مدار به وجود آمده و توطئه‌های دشمنان نقش برآب خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی دلیجان با قدردانی از زحمات مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد قالهر به دلیل پیگیری و برگزاری جلسات مختلف و اثرگذار در راستای جذب هر چه بیشتر جوانان به مسجد و فعالیت‌های فرهنگی ابراز داشت: اعضای این کانون در برنامه‌های مشترک با نیروی انتظامی و مراسم دیگر در روستا شرکت گسترده دارند.

در این مراسم به سی و چهار نفر از شرکت کنندگان در دوره آموزشی و فعالان کانون جوائز ارزنده‌ای اهدا شد.

انتهای پیام/87002/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول