اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهری جنوب تهران:

جشنواره شمسه با رویکرد محله‌محوری راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر شهری جنوب تهران با اشاره به ویژگی‌های جشنواره شمسه گفت: جشنواره شمسه با رویکرد محله‌محوری راه‌اندازی شد.

جشنواره شمسه با رویکرد محله‌محوری راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید احمد صفوی لحظاتی پیش در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ـ هنری شمسه در جنوب استان تهران اظهار داشت: جشنواره شمسه در راستای تحقق سیاست تبدیل شهرداری از سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی و رویکرد محله محوری راه‌اندازی شد و در این راستا گام‌های مؤثری برداشته شده است.

مدیر شهری جنوب تهران در ارتباط با هدف برگزاری جشنواره شمسه یادآور شد: این اقدام با هدف ایجاد حس تعلق شهروندان به محل زندگی خود، فعال کردن شهروندان در جهت توانمندسازی و ارتقای وضعیت معنوی و فرهنگی محله، جلب مشارکت آگاهانه شهروندان در اداره امور شهر و جریان‌سازی فرهنگی، شناسایی استعدادهای نهفته در بطن محله‌ها و آگاهی از بازخورد فعالیت‌های شهرداری تهران در بین شهروندان فعالیت خود را از خرداد ماه سال 90 در هشت رشته آغاز کرد و در سال‌جاری نیز چهار رشته دیگر به مجموعه آن افزوده شد که جنوب تهران به‌ عنوان دبیرخانه تخصصی نقاشی و تندیس فعال بود.

وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های منطقه در طی سال 91 و برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های مختلف در این زمینه پرداخت و از اقدامات خوب اجرایی در سطح محلات قدردانی کرد.

گفتنی است، ‌مراسم اختتامیه دومین جشنواره شمسه جنوب تهران با حضور شهردار منطقه، ‌ثابت ایمان دبیرکل مجموعه جشنواره‌های شمسه، ‌مشاور شهردار تهران و مدیر راهبردی جشنواره شمسه، دبیر تخصصی عکس و رئیس عکس‌خانه کشور، ‌دبیر تخصصی رشته دعا و نیایش، ‌معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و دیگر مدیران و مسئولان منطقه و نواحی، ‌دبیران شورایاری و مدیران محلات و دبیران 12 رشته تخصصی شمسه در سالن شهید مطهری فرهنگسرای خاوران برگزار شد.

در این مراسم ثابت ایمان و دکتر خوشنویس نیز ضمن تشریح محورهای اصلی شمسه، از مسئولان جنوب تهران به جهت بهره‌مندی مناسب از ظرفیت‌های شمسه در محلات تشکر کردند.

‌در پایان نیز از دبیران تخصصی رشته‌های 12گانه شمسه و نفرات برتر انتخابی در رشته‌های مختلف با اهدای جوایز و لوح قدردانی شد.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول