اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تالار هنر اصفهان خبر داد

آغاز به کار چهارمین جشنواره نمایش‌های کمدی اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان از آغاز به کار چهارمین جشنواره نمایش‌های کمدی اصفهان خبر داد.

آغاز به کار چهارمین جشنواره نمایش‌های کمدی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی تالار هنر، میثم بکتاشیان اظهار کرد: جشنواره نمایش‌های کمدی اصفهان و نخستین جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی کمدی شهروندی به همت تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی، تفریحی و کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان کلید خورده است.

وی افزود: جشنواره امسال با هدف ترویج سبک زندگی متعالی و نشاط بخش، تحکیم، ارتقاء و آموزش فرهنگ شهروندی، بهبود و ارتقای فرهنگ و افزایش نشاط در شهروندان و همچنین اعتلای فرهنگ عمومی برگزار می‌شود.

رئیس تالار هنر افزود: این جشنواره در سه بخش صحنه‌ای، خیابانی و نمایشنامه خوانی در گستره استانی و در بخش نمایشنامه‌نویسی کمدی شهروندی در گستره ملی برگزار می‌شود.

وی به موضوعات این جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره در بخش صحنه‌ای ویژه، خیابانی، نمایشنامه‌خوانی و نمایشنامه‌‌نویسی با موضوعات ترافیک و حمل و نقل عمومی، فضای سبز، شهروند الکترونیک، نظافت عمومی، مدیریت خشم، صله رحم، آپارتمان نشینی، قناعت و فرهنگ کار جمعی برگزار می‌شود.

بکتاشیان تصریح کرد: برای ایجاد تنوع در تولیدات بخش صحنه‌ای موضوعات آزاد نیز در اولویت بعدی قرار گرفته است.

وی در پایان با بیان اینکه مهلت ارسال متون به دبیرخانه جشنواره تا 20 اسفند ماه است گفت: چهارمین جشنواره نمایش‌های کمدی اصفهان در نیمه اول تیرماه در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، هنرمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند برای دریافت فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.arthall.ir و یا به دبیرخانه دائمی جشنواره نمایش‌های کمدی اصفهان واقع در میدان لاله، تالار هنر مراجعه و یا با شماره 5660881 تماس بگیرند.

انتهای پیام/63008/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول