اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپای شمال در گفت‌وگو با فارس:

قول اقامت در رفسنجان عملی نشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپای شمال گفت: شهر رفسنجان یک هتل دارد که بیشتر شبیه به مسافرخانه است البته از قبل این هتل را برای تیم رزرو کرده بودیم که به یک باره مسئولان این هتل از پذیرفتن تیم سرباز زدند.

قول اقامت در رفسنجان عملی نشد

نادر دست‌نشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر درباره بازی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: ما ابتدا به شرایط خودمان باختیم نه شرایط فنی و مجبور بودیم با توجه به شرایط احتمالی آب و هوا ساعت پرواز را از 4 صبح به 12:30 تغییر دهیم و شب قبل را در تهران اردو بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای شمال افزود: بازیکنانم در خوابگاهی که از طرف شرکت سایپا به ما داده شد، نتوانستند استراحت کافی داشته باشند.

این مربی مازندرانی ادامه داد: شهر رفسنجان یک هتل دارد که بیشتر شباهتش به مسافرخانه است البته از قبل این هتل را برای تیم رزرو کرده بودیم که به یک باره مسئولان این هتل از پذیرفتن تیم سرباز زدند و مجبور شدیم در کرمان اردو زنیم.

غیبت 6 بازیکن اصلی

دست‌نشان یادآور شد: فاصله این شهر هم تا رفسنجان 120 کیلومتر بوده و جالب‌تر از همه این‌که برای اولین بار باید به درخواست تیم مس رفسنجان در نوش‌آباد بازی می‌کردیم که فاصله آن تا رفسنجان 35 کیلومتر بود البته این سختی راه توان را از بازیکنانم گرفت تا نتوانیم شرایط مطلوبی داشته باشیم.

وی گفت: گلی را هم که دریافت کردیم به دلیل اشتباه فردی یکی از بازیکنانم بود که اگر دقت می‌کرد حداقل امتیاز که مساوی بود را در رفسنجان به‌دست می‌آوردیم اما در نیمه اول چند موقعیت را از دست دادیم ولی در نیمه دوم بازیکنان بازی بهتری را ارائه کردند.

دست‌نشان درباره عدم حضور شش بازیکن اصلی تیمش مقابل مس اظهار داشت: دروازه‌بان تیم، سید محمد حسینی که در تیم ملی ارتش‌های جهان حضور داشته و از طرفی حسین کیانی و علی نوریان و بازیکنان دیگر را به علت مصدومیت و سه‌کارته بودن در اختیار نداشتیم که این خود بر کیفیت تیم تأثیر داشت.

بازی در سایپا با کمترین بضاعت

سرمربی تیم سایپای شمال در پاسخ به این سئوال که آیا شرایط مالی تیم حل شده است، یادآور شد: هنوز شرایط مالی تیم به حال گذشته است و از سوی سایپا ریالی پرداخت نشده است و این خود بر روحیه تیمی تأثیر منفی می‌گذارد، وقتی در بازی روز گذشته کفش بازیکن اصلی تیمم را دیدم متأثر شدم و به یادگار این کفش را از او گرفتم تا به دوستان نشان دهم که سایپا با همین بضاعت در لیگ بازی می‌کند.

دست‌‌نشان درباره قضاوت بازی روز گذشته مقابل مس رفسنجان متذکر شد: در بازی دیروز داور مسابقه در سه یا چهار مورد اشتباه تأثیرگذار داشت و یک بازیکن ما را اخراج کرد که البته همان‌گونه خطا از سوی بازیکنان تیم رفسنجان درست چسبیده به خط 18 قدم اتفاق افتاد که داور به راحتی از اخراج بازیکن تیم حریف سرباز زد و فقط به یک اخطار اکتفا کرد.

وی ادامه داد: کمیته داوران در این هفته‌های پایانی باید یک نگاه ویژه به این رقابت‌ها داشته باشد چرا که این بازی‌ها در صعود یا سقوط تیم‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

برکناری اسماعیل اسماعیلی درست نبود

وی درباره اتفاقات اخیر باشگاه نساجی عنوان کرد: نساجی یک تیم با ریشه و پرطرفدار است و این تیم یکی از تیم‌های خوب کشور است.

دست‌‌نشان اظهار داشت: در این موقعیت برکناری اسماعیل اسماعیلی جایز نبود چرا که وی در شرایط بد تیم را هدایت کرد و 13 هفته را بدون باخت پشت‌ سر گذاشت حال این سه باخت را باید بیشتر تفحص کرد تا به نتایج بهتری دست یافت.

سرمربی تیم سایپای شمال در پایان گفت: امیدواریم اتفاقی که در حضور رحمانی و پرهام رخ داد دوباره تکرار نشود، قاسم‌نژاد آمده شهرش را کمک کند و من به عنوان یک نساجی‌چی از او می‌خواهم که مراقب سوءاستفاده‌گران باشد تا به تیم لطمه‌ای وارد نکنند.  

انتهای پیام/86017/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول