اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

بیانات رهبری فصل‌الخطاب تمام مسئولان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیانات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب تمامی مسئولان خواند و گفت: تفرقه در بین مسئولان قرارگیری در مسیر دشمنان است.

بیانات رهبری فصل‌الخطاب تمام مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، ماموستا عبدالرحمان خدایی در سومین نشست نخبگان بسیجی این شهرستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز مسئولان را به تعامل و برادری توصیه کردند چرا که این مسیر درست خدمتگزاری به مردم و الگوی عینی یک مسئول در حکومت اسلامی است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مقام معظم رهبری همواره مسئولان را در مسیر درست هدایت کرده‌اند که باید آنان نیز با نصب‌العین قرار دادن منویات ایشان، از سوءاستفاده دشمنان در زمینه ایجاد تفرقه جلوگیری نمایند. 

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه حماسه بی‌نظیر ملت در 22 بهمن‌ماه جاری، بیان داشت: مردم با حضور خود در این حماسه بزرگ نشان دادند که توطئه‌ و تحریم‌ در ملت ایران کارساز نیست و آنها در مسیر تبعیت از ولایت و رهبری هیچگاه دچار انحراف نمی‌شوند.

امام جمعه بانه اضافه کرد: ملت ایران با خلق این حماسه بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که در برابر تمام تهدیدات تا پای جان ایستاده و از انقلاب و رهبری دفاع می‌کنند.

به گفته وی، در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب، ملت بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی از کرد، فارس، ترک و لر و شیعه و سنی همواره در میدان آزمایش سربلند بیرون آمده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشته‌اند.

ماموستا خدایی از نخبگان نیز به عنوان هدایت‌گران افکار عمومی نام برد و افزود: نخبگان در بصیرت‌افزایی و روشنگری مردم نقشی تعیین‌کننده دارند که باید به بهترین شکل ممکن در این مسیر انجام وظیفه کنند.

وی گفت: دشمنان برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی مسیرهای زیادی را امتحان کردند ولی با وجود رهبران الهی این نظام و اتحاد و همبستگی ملت همواره ناامید و مأیوس شده‌اند.

امام جمعه بانه تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی دشمنان به عنوان یکی دیگر از حربه‌های آنان با پاسخ دندان‌شکن مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران در حماسه 22 بهمن بی‌اثر شد.

وی توسعه و پیشرفت ایران و رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان این مرز و بوم را نشات گرفته از خون شهدا و امنیت پایدار این کشور دانست و گفت:‌ پاسداری از انقلاب و ارزش‌های این نظام الهی بیش از هر قشری وظیفه نخبگان و جوانان خلاق این مرز و بوم است.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول