اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه کوثر:

مردم عسلویه با مشکلات بهداشتی مواجه هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه کوثر گفت: امکانات بهداشتی و درمانی عسلویه در خور و شایسته مردم نیست و آنها با مشکلات بهداشتی مواجه هستند.

مردم عسلویه با مشکلات بهداشتی مواجه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد حزنی شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی راه‌اندازی درمانگاه تخصصی صحرایی در سالن اجتماعات بخشداری با اشاره به موقعیت خاص منطقه و ویژه بودن آن اظهار داشت: قبل از اینکه در منطقه مستقر شویم، تصور ما از عسلویه به ‌دلیل موقعیت خاص و وجود تأسیسات عظیم پالایشگاهی از نظر امکانات باید برخوردارتر از این حالتی که اکنون مشاهده کرده‌ایم، باشد.

وی ادامه داد: حقیقتاً امکانات بهداشتی و درمانی موجود در منطقه در خور و شایسته مردم نیست و مردم از نظر بهداشتی و درمانی با مشکلات عدیده مواجه هستند.

فرمانده قرارگاه کوثر خاطرنشان کرد: عوامل راه‌اندازی درمانگاه‌های تخصصی قبل از سفر مقام معظم رهبری به منطقه نیز خدمات‌رسانی مطلوبی ارائه می‌داد که در این زمینه از فعالیت‌های صورت گرفته در روستاها مستندسازی صورت گرفته و به مراجع ذیربط ارسال می‌شود.

حزنی تصریح کرد: پرسنل فعال بسیجی بعد از سفر مقام معظم رهبری و پس از دریافت گزارشات از مشکلات مردم، گام‌های خیلی خوب و مؤثری در محرومیت‌زدایی منطقه برداشتند که حاصل این زحمت‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی، راه‌اندازی درمانگاه‌های تخصصی صحرایی در روستاها با حضور پزشکان متخصص و فوق متخصص برای ویزیت رایگان مردم است.

فرمانده قرارگاه کوثر در ادامه به تعامل مردم با کادر پزشکی درمانگاه‌ها اشاره و عنوان کرد: در درمانگاه‌هایی که در سطح مناطق محروم راه‌اندازی شده، شاهد برخورد حسنه مردم با کادر پزشکی بودیم که نشان از خدمات‌رسانی مؤثر این ارگان دارد و خوشبختانه تاکنون جز تقدیر و تشکر مردم چیزی به ‌همراه نداشته است.

وی یادآور شد: درمانگاهی که هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی آن هستیم در واقع یک بیمارستان تخصصی با تجهیزات کامل خواهد بود و نباید فراموش کرد که دایر کردن آن در مدت یک هفته حاصل یک ‌ماه تلاش و هماهنگی با مسئولان ذیربط است و بنا داریم خدمت ماندگاری از خود برجای بگذاریم.

فرمانده قرارگاه کوثر در پایان ابراز داشت: درمانگاه تخصصی صحرایی به ‌مدت یک هفته قابلیت پذیرش پنج هزار نفر بیمار در روز خواهد بود که با 140 پزشک متخصص و فوق متخصص طی دو تا سه ماه آینده در منطقه راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول