اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

فتنه‌ای از جنس 88 کلید خورده/ بهانه به دست دشمن ندهیم

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که با رسیدن موسم انتخابات دشمنان ساز و برگ خود را برای فتنه آماده کرده‌اند، گفت: ما مسئولان وظیفه داریم با صلابت انتخابات را برگزار کرده و بهانه به دست دشمن ندهیم.

فتنه‌ای از جنس 88 کلید خورده/ بهانه به دست دشمن ندهیم

 سیدحسین صابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با اشاره به در پیش بودن انتخابات و با بیان اینکه ما در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخابات خبرگان رهبری را هم داریم خواستار حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رأی خبرگان رهبری شد و افزود: باید با حضور همه جانبه خود خلاء آیت‌الله ملک‌حسینی را جبران کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتخابات را به منزله ارتباط عمیق‌تر با ولایت دانست و اظهار کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم که باید با آگاهی‌بخشی، حضور در صحنه و کار بیشتر کسانی را انتخاب کنیم که به فکر رشد، تحول عمران و آبادانی شهر و روستا باشند.

وی انتخابات سوم را ریاست جمهوری ذکر کرد که حساسیت‌هایی دارد و گفت: سکان کشور را به دست یک انسان عالم، عاقل، توانمند، پرکار، مجرب، خداترس، ولایت محور و مردم دوست بدهیم که بتواند آهنگ رشدی را که در طول این 34 سال در سایه احکام نورانی اسلام، ولایت‌های امام و رهبری، ایثار رزمندگان، برکت خون شهدا و صبر و تحمل خانواده شهدا شروع شده، ادامه دهد و با سرعت به جلو ببرد.

این مسئول در این راستا دو کار را مؤثر دانست و با بیان این مطلب که خدمت بیشتر، بی‌ریا، بی‌ادعا و بی‌نشان به مردم و جلب رضایت مردم یکی از این دو کار است، خاطرنشان کرد: یکی از این راه‌ها آمادگی لازم و کافی در خود برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور و حماسی و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی است که بعد از 34 سال به دلیل معلولیت عقلی و فکری خود موضوعاتی در جامعه مطرح می‌کنند که خریدار ندارد.

صابری تصریح کرد: برخی هنوز نغمه‌های شومی را ساز کرده که خودشان هم می‌فهمند موقعیت ندارد اما لازم است با صلابت، دقت، سلامت کامل و با بی‌طرفی محض انتخاباتی برگزار کنیم که هیچ بهانه‌ای به دست کسی ندهیم.

مسئول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه چندین ماه است که فتنه‌هایی از جنس 88 کلید خورده و ادامه دارد، گفت: اگر خواسته باشیم این‌ها را در نطفه خفه کنیم باید آمادگی لازم در انتخابات سالم را در خود برگزار کنیم.

وی در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر دلیل تشکیل نشست شورای برنامه‌ریزی استان در شهرستان چرام با بیان این مطلب که برخی مشکلات به صورت بخشنامه و یادآوری حل شدنی نیستند، متذکر شد: از مدتی قبل پیگیر بودیم گردش‌های شهرستانی همراه با شورای برنامه‌ریزی و احیاناً شورای اداری شروع کنیم چرا که مردم انتظار دارند، مشکل دارند و ما هم می‌توانیم حل کنیم که اگر سهل انگاری شود جوابی برای خود و خداوند نداریم.

صابری عنوان کرد: بعد از ایام مبارک دهه فجر پیش‌بینی کردیم بعضی از موضوعات را از نزدیک در شهرستان‌ها در میان گذاشته و تصمیم‌گیری کنیم که چرخش شورای برنامه‌ریزی را که ارگان تصمیم‌گیری قانونی استان است از شهرستان چرام شروع کردیم.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول