اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

یادواره شهدای فرهنگی برازجان برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان و مردم، یادواره شهدای فرهنگی برازجان برگزار شد.

یادواره شهدای فرهنگی برازجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان بعد از ظهر امروز در آئین یادواره شهدای فرهنگی برازجان اظهار داشت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت مسئله مهم و ارزشمندی است که باید در تمام شرایط مورد توجه جدی قرار گیرد.

عباسعلی اسدی افزود: امروز موفقیت نظام اسلامی مرهون شهدای ارزشمندی است که برای حفظ اسلام و ارزش‌ها جان خود را تقدیم کردند.

وی اضافه کرد: معلمین شهید در زمان خود با بصیرتی که داشتند توانستند که هم اجر شهادت را به دست بیاورند و هم

شهید سازی کنند و وظیفه خود را به شایسته‌ترین شکل ممکن به انجام برسانند و پیروز واقعی عرصه‌های زندگی شوند.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان خاطرنشان کرد: شهداء رفتند تا راه را برای ما روشن کنند و الگویی مناسب برای آیندگان باشند و باید بپذیریم که شهدا امروز هم می‌‌توانند بهترین الگو برای نسل حاضر باشند چون این قشر مصداق بارز ایثار و خلوص و تلاش بوده‌‌اند و بعد از گذشت سالیان سال از پیروزی انقلاب هنوز قویترین عامل بازدارنده معاندین انقلاب اسلامی، شهداء هستند.

اسدی یادآور شد: امروز وظیفه ماست که ولایت و رهبری و امام خود را بشناسیم و امام و رهبر خود را تنها نگذاریم چرا که خیمه و ستون انقلاب ولایت و رهبری است.

حجت‌الاسلام محمد شهسوار استاد حوزه و دانشگاه نیز با تأکید بر لزوم توجه به ادامه راه و نام شهدا ابراز داشت: بی‌ تردید یکی از بهترین راه‌‌های ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و زنده نگه‌‌داشتن یاد شهدا و بیان اهداف و آرمان‌‌های والای آنان، برگزاری چنین بزرگداشت‌‌هایی است.

وی اذعان داشت: این بزرگداشت‌ها یعنی هنوز جهاد و شهادت هست و هنوز عزیزان و دانشمندان زیادی مورد هدف گلوله دشمنان قرار می‌گیرند و انشاء الله که بتوانیم آرمان‌ها و اهداف شهدا را حفظ کنیم.

از دیگر برنامه‌های این آئین مداحی، سرود، مقاله و خاطره‌گویی بود.

انتهای پیام/2451/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول