اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه تعاونی‌های بهداشتی ـ درمانی اردبیل خبر داد

مشارکت بیشتر با هدف تاثیر‌گذاری در تصمیمات کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه تعاونی‌های بهداشتی ـ درمانی اردبیل گفت: مشارکت همه جانبه پزشکان در انتخابات چهارم اسفند ماه سبب می‌شود تا نفوذ و تاثیر‌گذاری‌مان در شورای عالی نظام پزشکی کشور بیش از گذشته باشد.

مشارکت بیشتر با هدف تاثیر‌گذاری در تصمیمات کشوری

شیوا اسبقیان در آستانه انتخابات نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما در سطح استان بیش از 400 ماما و 600 پزشک عمومی و متخصص داریم که حضور آنها در انتخابات جمعه چهارم اسفند ماه سبب می‌شود تا به ازای هر یک هزار نفر مشارکت‌کننده در انتخابات سه نفر از مرکز استان در شورای عالی نظام پزشکی عضو شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر از مرکز استان دو نماینده و از سه شهر خلخال، مشگین‌شهر و پارس‌آباد نیز سه نماینده را در شورای عالی نظام پزشکی داریم که با رسیدن به سقف یک هزار شرکت‌کننده در انتخابات پیش‌رو سقف ما از دو نفر به سه نفر افزایش می‌یابد.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های بهداشتی ـ درمانی اردبیل از پزشکان و گروه‌های مختلف پزشکی اعم از دندان‌پزشکان، داروسازان، ماماها، علوم آزمایشگاهی، لیسانسیه‌های پروانه‌دار و زیر‌شاخه‌های آنها خواست در انتخابات چهارم اسفند که از ساعت هشت صبح تا 17 عصر ادامه خواهد داشت با حضور در بیمارستان بوعلی به کاندیداهای مورد نظر خود رای داده و با مشارکت در این انتخابات زمینه مشارکت بیشتر ما را در شورای عالی نظام پزشکی فراهم آورند.

اسبقیان با یادآوری اینکه این انتخابات علاوه بر اردبیل در سه شهر خلخال، مشگین‌شهر و پارس‌آباد نیز برگزار می‌شود، یادآور شد: انتظار داریم در انتخابات پیش‌رو افراد لایق و شایسته نیز انتخاب شده و به عنوان بازوی توانمند دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه‌های بهداشتی ـ درمانی فعالیت‌شان را به جد و با دلسوزی بیشتر ادامه دهند.

این مسئول به اهمیت حضور مجموعه پزشکی در شورای عالی نظام پزشکی به عنوان کار‌آمد‌ترین مجموعه تصمیم‌گیر در حوزه بهداشت و درمان را یادآور شد و گفت: ما هر چقدر در این شورا بتوانیم نفوذ و تاثیر‌گذاری داشته باشیم به یقین قادر خواهیم بود در این مجموعه هم در تصمیم‌گیری‌ها و هم برنامه‌ریزی‌ها هدف‌گذاری و اصلی‌ترین راهبرد را تجربه کرده و مدنظر قرار دهیم.

عضو سابق شورای عالی نظام پزشکی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل عنوان کرد: داوطلب شدن 49 نفر در گروه‌ای مختلف برای انتخابات چهارم اسفند بیانگر این موضوع است که مراکز علمی و پزشکی و درمانی ما از ظرفیت خوبی برخوردار است که مشارکت همه جانبه آنها می‌تواند بستر و زمینه رفع بسیاری از کاستی‌ها و کوتاهی‌ها را فراهم آورد.

انتهای پیام/62001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول