اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

جام قهرمانی را برای فوتسال صبا آماده کنید

خبرگزاری فارس: در راهی که تیم فوتسال صبا حرکت می‌کند همه چیز شفاف و جوانمردانه است و نتیجه در زمین بازی مشخص می‌شود نه در پس زد و بندهای شیطانی و رد و بدل شدن پول‌.

جام قهرمانی را برای فوتسال صبا آماده کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتسال لیگ برتر ایران به حساس‌ترین روزهای خود نزدیک شده و تجربه چند سال اخیر نشان داده که در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتسال حوادثی رقم می‌خورد که تا مدت‌ها در مورد آن بحث می‌شود. هنوز افکار عمومی حوادث هفته پایانی لیگ سال گذشته را فراموش نکرده و با اینکه قریب به یک سال از آن روزها می‌گذرد اما هنوز در مورد آن تبانی که در نوع خود بی‌نظیر بود صحبت می‌شود.

با اتفاقاتی که در فصل گذشته رقم خورد اقبال عمومی نسبت به فوتسال کاهش چشمگیری یافت و بسیاری علاقمندان از این رشته رویگردان شدند و فوتسال ایران در ورطه سقوط قرار گرفت و متأسفانه نگاهی که از بیرون به این رشته جذاب می‌شد چندان نگاه سالمی نبود اما ظهور تیمی به نام صبای قم در مسابقات امسال تمام نگرش‌های منفی را تغییر داد و موجب شد نگاه ویژه‌ای به فوتسال شود.

تیم فوتسال صبای قم به یک باره سر برآورد و در کوتاه‌ترین زمان به تیم ایده‌آل هواداران فوتسال در سراسر ایران مبدل شد. از همان ابتدا این تیم را جرقه می‌خواندند و موفقیت‌های این تیم را گذرا و حادثه تلقی می‌کردند و هیچ بختی برای قهرمانی این تیم متصور نبودند اما جوانان گمنام و بی‌ادعای صبا آمده بودند که به فوتسال ایران آبرو و اعتباری دوباره بخشند و زشتی و پلیدی را از این رشته پرطرفدار بزدایند. جوانان پرشور صبا فقط به فوتسال فکر می‌کنند و شعبده بازی با توپ. بدون کوچکترین بی‌احترامی تمام حریفان را با ارائه بازی‌های تحسین برانگیز از پیش روی برمی‌دارند و جالب اینجاست تمام مربیان فوتسال ایران به جز یک نفر به شایستگی این جوانان مهر تایید زده‌اند.

بی‌دلیل نبود که افکار عمومی و رسانه‌ها این تیم را گمشده فوتسال خطاب کردند زیرا راهی که تیم فوتسال صبا در پیش گرفته دقیقاً همان راهی است که وجدان پاک و بیدار جامعه فوتسال می‌طلبد، راهی که در آن همه چیز شفاف و جوانمردانه است و نتیجه در زمین بازی مشخص می‌شود نه در پس زد و بندهای شیطانی و رد و بدل شدن پول‌های کثیف و پایمال شدن جوانمردی.

همین تیمی که هیچ‌کس برایش بختی متصور نبود حال که در مسیر قهرمانی قرار گرفته از سوی آنهایی که موفقیت یک مجموعه صاف و بی‌ادعا را بر نمی‌تابند مورد هجوم ناجوانمردانه و البته هدفمند قرار گرفته است. چنان شمشیر از رو کشیده‌اند که گویی صبا گناهی بزرگ مرتکب شده است.

مربی جوان این تیم را مورد انواع تهمت‌ها قرار می‌دهند و با مصاحبه‌های سریالی می‌خواهند مجموعه صبا را به بدترین شکل ممکن تحقیر کنند. البته بروز چنین رفتارهایی با توجه به پیشینه برخی از آقایان طبیعی است و جز این انتظاری از آنها نمی‌رود چون صبا تمام نقشه‌های آنها را بر هم زده و قهرمانی این تیم نه تنها شکست بزرگ و تاریخی را برایشان به همراه دارد بلکه بار دیگر بر حوادث هفته پایانی لیگ سال گذشته مهر تایید خواهد زد.

وجدان بیدار فوتسال ایران برای قهرمانی صبا لحظه شماری می‌کند و از این اتفاق خوشایند گریزی نیست. فوتسال ایران برای پشت سر گذاشتن دوران سیاهی و زدودن پلیدی‌ها به شدت نیازمند قهرمانی صبا است و این بار اهالی فوتسال ایران قهرمان واقعی را فریاد می‌زنند و حال که قرار است همه چیز در زمین بازی مشخص شود جام قهرمانی فقط شایسته صباست، پس جام را برای صبا آماده کنید.

============

یادداشت: مهدی پاک

===========

انتهای پیام/2258/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول