اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از آکادمی فوتسال ماهان؛

فولی: حضور نداشتن ماهان در لیگ فوتسال تأسف‌‌آور است

خبرگزاری فارس: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در جریان سفرشان به اصفهان از ساختمان ستادی باشگاه و آکادمی نمونه فوتسال ماهان بازدید کردند.

فولی: حضور نداشتن ماهان در لیگ فوتسال تأسف‌‌آور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد ماهان، نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در ساختمان ستادی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان با محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

فولی و علی تارقلی زاده نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بازدید از بخش‌های مختلف باشگاه فولاد ماهان و دیدار با پرسنل این مجموعه با حضور در دفتر محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه با وی دیدار و درباره مسائل مختلف گفت‌وگو کردند.

پس از آن حاضران با مراجعت به سالن مخابرات اصفهان، محل تمرین آکادمی نمونه فوتسال باشگاه فولاد ماهان، از این آکادمی دیدن و با بازیکنان و مربیان آکادمی فوتسال ماهان دیدار داشتند.

فولی پس از دیدار با اعضای کادر فنی آکادمی فوتسال ماهان در سخنانی عنوان داشت: بسیار جای تأسف است که باشگاهی با این ساختار و امکانات به دلیل مسائلی حاشیه‌ای از حضور در لیگ فوتسال کناره گیری کرده است؛ امیدوارم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بازگشت این مجموعه به عرصه فوتسال کشور باشیم.

فولی درباره آکادمی فوتسال نمونه ماهان گفت: وجود چنین زیرساختی برای پرورش و استعداد یابی فوتسال بسیار مهم و ضروری است، متأسفانه چنین ساختاری بسیار کم و به صورت موردی در کشورهای مختلف به ویژه ایران یافت می‌شود و باید به مدیران مجموعه ماهان به دلیل ایجاد این ساختار قدرتمند تبریک بگویم.

انتهای پیام/63006/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول