اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ری‌شهری عنوان کرد

خدمت به محرومان از ویژگی‌های بارز حضرت عبدالعظیم (ع)

خبرگزاری فارس: تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) با اشاره به ویژگی‌های حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: عزت نفس، کرامت و خدمت به محرومان از ویژگی‌های بارز حضرت سیدالکریم (ع) است.

خدمت به محرومان از ویژگی‌های بارز حضرت عبدالعظیم (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله محمد محمدی ری شهری در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره بزرگ فرهنگی هنری حضرت عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: به فضل خداوند متعال برپایی این قبیل جشنواره‌ها به آشنایی جوانان و نوجوانان با معارف اهل‌بیت (ع) بسیار کمک می‌کند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در ادامه عنوان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده این جشنواره بزرگ از رونق بیشتری برخوردار باشد و شاهد پرمحتواتر بودن این برنامه باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا امروز نسبت به گذشته بسیار راحت‌تر می‌توان دین مبین اسلام و معارف ناب اهل‌بیت (ع) را ترویج و تبلیغ کرد.

آیت‌الله ری‌شهری تصریح کرد: حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به دلیل سخاوت و بخشندگی فراوانی که در طول عمر بابرکتشان داشتند به سیدالکریم معروف شده بودند و این از بارزترین سجایای اخلاقی این سید بزرگوار است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در ادامه اذعان داشت: مجموعه حکمت‌نامه حضرت عبدالعظیم (ع) شامل شناخت‌نامه سیدالکریم (ع) و یکصد حکمت از سخنان حکیمانه‏ای است که بدون واسطه یا باواسطه توسط ایشان از ائمه معصوم (ع) نقل شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد می‌کنم این حکمت‌نامه که سرشار از سخنان حکیمانه است را بر اساس هنر و منطبق با موازین اسلامی درآورند تا فهم و درک آن برای عموم مردم راحت باشد.

انتهای پیام/2462/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول