اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نطنز در مجلس:

فتنه 88 برنامه‌ریزی شده و هدفمند بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نطنز در مجلس گفت: فتنه 88 برنامه‌ریزی شده و هدفمند بود.

فتنه 88 برنامه‌ریزی شده و هدفمند بود

محمد فیروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: فتنه 88 برنامه‌ریزی شده و هدفمند بود و سبب آسیب‌های بسیاری به کشورمان در سطح ملی و بین‌المللی شد که تنها با هوشیاری مردم ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خاتمه یافت.

وی تصریح کرد: در فتنه 88 عده‌ای با ترجیح دادن منافع خود مصالح کلی کشور را تحت تأثیر قرار دادند، بنابراین حمایت از این افراد از سوی برخی پیشکسوتان انقلاب منطقی نبوده و پذیرفته شده نیست.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مواضعی که در روزهای اخیر برای تبرئه سران فتنه شاهد آن هستیم با اهداف نظام جمهوری اسلامی همخوانی ندارد و برای مردم انقلابی ایران که خود همه چیز واقعیت‌ها را مشاهده کرده‌اند نیز بی‌معناست.

وی ادامه داد: این افراد در برابر نظام ایستادند و اظهار نظرهای شخصی درباره سران فتنه سبب نمی‌شود مردم بار دیگر آنها را بپذیرند چرا که آنها آگاهانه به این کار اقدام کردند.

فیروزی با بیان اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این گونه موارد بسیار راهگشاست افزود: عملکرد این افراد به طور کامل مشخص است و نمی‌توان تنها با الفاظ و کلمات این افراد را تبرئه یا تطهیر کرد.

انتهای پیام/63008/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول