اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور انجام شد

افتتاح خانه پینت بال در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: خانه پینت بال برای نخستین بار در کشور در مجموعه ورزشی پرواز واقع در پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان با حضور جمعی از مقامات لشکری و علاقمندان به این رشته ورزشی افتتاح شد.

افتتاح خانه پینت بال در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید حقیقت در حاشیه افتتاح خانه پینت بال استان در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص جایگاه این رشته ورزشی در اصفهان اظهار کرد: پینت بال یکی از مهیج‌ترین و در عین حال پرطرفدارترین رشته‌های ورزشی همگانی است که از سال 1388 در اصفهان کار خود را آغاز کرده و در باشگاه‌های مختلف سطح استان مورد استقبال همشهریان قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به اهمیت و ارزش این رشته ورزشی و از طرفی با هدف معرفی و تثبیت هرچه بهتر آن در بین علاقمندان برای نخستین بار در کشور خانه پینت بال در استان اصفهان راه‌اندازی شد.

رئیس کمیته پینت بال استان از صرف هزینه‌ای بالغ بر 120 میلیون تومان برای راه‌اندازی این مجموعه ورزشی خبر داد و تأکید کرد: با توجه به اینکه خانه پینت بال استان اصفهان بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده است.

وی اضافه کرد: علاقمندان به راه‌اندازی باشگاه‌های پینت بال در اقصی نقاط سطح استان می‌توانند با صرف هزینه‌ای در حدود 30 تا 40 میلیون تومان باشگاه پینت بال راه‌اندازی کنند.

این مسئول از کسب رتبه‌های مختلف ورزشی توسط ورزشکاران استان اصفهان سخن گفت و خاطر نشان کرد: در طول چند سال اخیر کمیته پینت بال استان اصفهان توانسته رتبه‌های مختلفی را در مسابقات به دست آورد که کسب رتبه سوم توسط بانوان و کسب عنوان دوم، سوم و چهارم توسط آقایان در مسابقات کشور از آن جمله است.

حقیقت گفت: این مجموعه ورزشی هر روز از ساعت 11 صبح لغایت 11 شب در اختیار علاقمندان به این رشته ورزشی مهیج قرار دارد و همه همشهریان می‌توانند به همراه خانواده‌های خود لحظات شادی را در آن سپری کنند.

گفتنی است، پینت بال نوعی ورزش گروهی است که در آن به طور کلی دو گروه از بازیکنان سعی در حذف یکدیگر با استفاده از شلیک گلوله‌های رنگی می‌کنند و در ایران طرفداران بسیاری دارد.

انتهای پیام/63020/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول