اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از تهران

دومین فروشگاه زنجیره‌ای نجم خاورمیانه در رشت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: دومین فروشگاه بزرگ و زنجیره‌ای شرکت نجم خاورمیانه با پارکینگ طبقاتی مدرن پس از تهران در رشت افتتاح شد.

دومین فروشگاه زنجیره‌ای نجم خاورمیانه در رشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیرعامل شرکت نجم خاورمیانه در جریان افتتاح دومین فروشگاه شرکت نجم خاورمیانه در این شهر، اظهار کرد: در کشورهای توسعه یافته سهم فروشگاه‌های زنجیره‌ای در بازار مصرف حدود 60 درصد و در ایران دو درصد است.

حسین کشاورز، دلیل انتخاب گیلان برای افتتاح فروشگاه خورشید تابان «دومین فروشگاه زنجیره‌ای نجم خاورمیانه» را از نظر مکان و حوزه، طبق تحقیقات به عمل آمده نامید و گفت: دومین فروشگاه بزرگ از مجموعه فروشگاه‌های خورشید تابان پس از شهر تهران در سبزه‌ میدان رشت افتتاح شده است.

وی با اشاره به ویژگی و امکانات این فروشگاه، تصریح کرد: این فروشگاه در دو طبقه و زیربنای 14 هزار متر مربع و 9 هزار و 400 متر مربع سطح فروش احداث شده است.

این مسئول تثبیت قیمت، بالا بردن قدرت خرید مردم، تجمع نیازمندی‌های مردم استان در یک مجموعه بزرگ، ارزان ‌بودن و تنوع کالا، تخفیف 10 درصدی کالا، تعادل بخشی به نظام توزیع و کاهش بار ترافیکی شهر رشت به دلیل داشتن پارکینگ طبقاتی مدرن را از مهم‌ترین ویژگی‌های فروشگاه خورشید تابان عنوان کرد.

شهردار رشت نیز در مراسم مذکور با اشاره به اینکه پروژه خیابان علم‌الهدی به‌زودی افتتاح می‌شود،‌ اظهار کرد: بهره‌برداری از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای مانند خورشید تابان در دیگر نقاط شهر باید افتتاح و از بار ترافیکی کاسته شود.

محمدعلی ثابت‌قدم با بیان اینکه آماده سرمایه‌گذاری برای رفاه حال شهروندان هستیم، افزود: احداث فروشگاه‌های بزرگ در سطح شهر خدمات رفاهی مناسب را به مردم عرضه می‌کند.

به گزارش فارس، شهروندان همه روزه می‌توانند برای استفاده از خدمات فروشگاه خورشید تابان به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه چند منظوره زنجیره‌ای واقع در سبزه ‌میدان این شهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/84002/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول