اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال صبای قم:

مهاجمان صبا مقابل دروازه تراکتورسازی عجول بودند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم مهم‌ترین دلیل تساوی تیمش در بازی خانگی با تراکتورسازی تبریز را عجله مهاجمان صبا مقابل دروازه حریف عنوان کرد.

مهاجمان صبا مقابل دروازه تراکتورسازی عجول بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالصمد مرفاوی بعد از پایان بازی تیمش با تراکتورسازی تبریز در هفته هفتم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران گفت: ما با تیمی به تساوی رسیدیم که امسال یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می‌رود.

مرفاوی ادامه داد: تیمی که در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و این موقعیت بسیار خوب را برای خود ایجاد کرده تیم شایسته‌ای است و تراکتورسازی از توانایی بالایی برخوردار است و فوتبال را خوب بازی می‌کند و به نظر من بازی با این تیم بسیار سخت بود.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: تیم ما در جدال خانگی با تراکتورسازی تبریز بازی خوب ارائه کرد من به جز برخی از صحنه‌های مسابقه که بازیکنان به خصوص بازیکنان کناری ما با عجله فرصت‌ها را به هدر می‌دادند از سایر لحظات بازی راضی هستم.

وی در خصوص اینکه چرا در کناره زمین مرتب نسبت به نوع بازی تیمش عکس العمل نشان می‌داد، تصریح کرد: بازی حساسیت بالایی داشت و ما می‌خواستیم در خانه برنده باشیم، من لحظاتی که بازیکنان ما در رساندن توپ به نزدیک دروازه حریف تمرکز لازم را نداشتند تحرک زیادی داشتم.

مرفاوی اضافه کرد: به نظر من بازیکنان ما در هنگام حمله عجولانه کار می‌کردند، آنها نتوانستند در بسیاری از صحنه‌ها و لحظات مهم بازی تمرکز خوبی روی اتفاقات حساس و فرصت‌های طلایی داشته باشند و طبیعی است که این مهم سبب از دست رفتن چندین شانس خوب گلزنی برای تیم ما شد.

وی متذکر شد: ما در این دیدار ایمان رزاقی راد را در اختیار نداشتیم و از سلیمان فلاح و مومنی و همچنین فرید کریمی در فاز حمله بهره بردیم اما فرصت‌های خود را به سادگی هدر دادیم، ولی با این حال هنوز هم به پیشروی در جدول لیگ برتر امیدواریم چون فاصله امتیازات زیاد نیست.

تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته هفتم از دور برگشت مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در ورزشگاه یادگار امام قم نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل کسب نکردند.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول