اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تدارک گسترده شهرداری برای میزبانی تبریز در بازی‌های آسیایی تراکتور

اسکان تماشاگران در 3 سالن سرپوشیده در بازی‌های‌ آسیایی

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از برنامه‌ریزی و تدارک گسترده شهرداری برای میزبانی آبرومند تبریز در بازی‌های آسیایی تیم فوتبال تراکتورسازی خبر داد.

اسکان تماشاگران در 3 سالن سرپوشیده در بازی‌های‌ آسیایی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین افزود: با توجه به آغاز رقابت‌های آسیایی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از اسفندماه سال‌جاری و نخستین بازی این تیم در تبریز، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اتخاذ تدابیر مدیریتی از سوی شهرداری در خصوص تأمین خدمات و امکانات لازم از قبیل زیرساخت‌های حمل و نقل و جابه‌جایی تماشاگران، پیش‌بینی امکانات رفاهی و خدماتی و دیگر امکانات انجام گرفته و این اقدامات در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار تبریز گفت: شهرداری نخستین نهاد و مجموعه‌‌ای به شمار می‌رود که به طور عملی برای کمک به موفقیت تیم فوتبال تراکتورسازی در رقابت‌های لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا پیشگام بوده و این کمک‌ها از تأمین امکانات و زیرساخت‌های حمل و نقل و جابه‌جایی هواداران از استادیوم گرفته تا حمایت‌های معنوی را شامل می‌شود.

نوین، در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه مدیریت شهری تبریز در راستای فضاسازی محیط و آماده‌سازی شهر برنامه‌ریزی‌های کلانی را در دستور کار خود قرار داده، به اهم این برنامه‌ریزی‌ها اشاره کرد. 

وی خاطرنشان کرد: تجهیز و آماده‌سازی تمام امکانات و ناوگان اتوبوسرانی تبریز در روز بازی برای جابه‌جایی و انتقال تماشاگران فهیم فوتبال به استادیوم و بالعکس، آماده‌سازی سه سالن سرپوشیده مشروطه، سفیر امید و دکتر مبین برای اسکان تماشاگران شهرستان‌های اطراف تبریز در شب پیش از بازی، صدور مجوز برپایی 30 چادر برای کانون هواداران تراکتور به منظور انجام فعالیت‌های تبلیغی، فرهنگی و ارائه محصولات و اقلام فرهنگی در 30 نقطه مهم شهر از جمله اقدامات است.

وی تصریح کرد: همچنین استقرار سرویس بهداشتی سیار در مسیرهای منتهی به ورزشگاه یادگار امام (ره)  به منظور رفاه حال شهروندان، برپایی و استقرار 10 ایستگاه پذیرایی در 10 نقطه شهر توسط مناطق دهگانه، رفع نواقص موجود در مسیر‌های منتهی به ورزشگاه یادگار امام (ره) از قبیل لکه‌گیری، ترمیم و اجرای آسفالت رویه، تنظیف و پاکسازی سطح شهر به ویژه در مسیرهای منتهی به ورزشگاه، استقرار اکیپ‌های خدمات ‌شهری در سطح شهر برای مواقع نیاز، آماده‌باش کامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فضاسازی گسترده سطح شهر با نصب بنرهای تصاویر تیم فوتبال تراکتورسازی و بازیکنان این تیم در معابر و خیابان‌های شهر، انجام کارهای فرهنگی گسترده در راستای معرفی و شناساندن تبریز به میهمانان، ورزشکاران و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر اقدامات خدماتی و فرهنگی دیگر برنامه‌های در دستور کار شهرداری تبریز برای بازی‌های آسیایی است.

شهردار تبریز در عین حال حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای حضور موفق و آبرومند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را وظیفه تمام مسئولان دانست و افزود: شهرداری تبریز به نوبه خود پیشگام حمایت‌های مادی و معنوی از این تیم به عنوان نماینده شایسته فوتبال ایران و آذربایجان است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

نوین در ادامه ابراز امیدواری کرد تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با حضور موفق و کسب نتایج شایسته در این رقابت‌ها زمینه‌ساز اعتلای جایگاه ورزش و فوتبال ایران و تبریز باشد.

انتهای پیام/60001/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول