اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس خبر داد

جلوگیری از ورود افراد منفعل به شوراهای شهر

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مجمع اصولگرایان نمی‌گذارند در دوره جدید افراد منفعل وارد شورای اسلامی شهرها و به ویژه شیراز شوند.

جلوگیری از ورود افراد منفعل به شوراهای شهر

ابراهیم شعرا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: تشکیل مجمع اصولگرایان برای این است که از ورود کاندیداهای با هویت نامشخص یا افرادی که شرایط و توانایی لازم را ندارند جلوگیری شود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس افزود: کاندیداها باید از نظر کارایی، سابقه اجرایی، صداقت و پاکی در دوران خدمت گذشته خود بررسی شوند.

شعرا ادامه داد: سابقه اجرایی قوی، ولایت‌مداری، تعهد و تدین از مهم‌ترین شرایطی است که کاندیدای مورد تایید اصولگرایان شیراز باید داشته باشد.

وی اضافه کرد: مسئولیت استانی ستاد انتخابات تشکل‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری به دبیر جبهه هر استان محول شده است.

این مسئول تصریح کرد: بر این اساس کار را در زمینه انتخابات آغاز کرده‌ایم و در حال حاضر بیشتر بر روی شوراها متمرکز شده و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس خاطرنشان کرد: تشکل‌های مختلف کاندیداهای خود را ارائه کرده اند و در جبهه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

به گفته وی، پس از بررسی کاندیداها لیست اولیه در اختیار مجمع اصولگرایان شیراز و فارس قرار داده می‌شود تا از بین این‌ها کاندیداهای آینده اصولگرایان مشخص شده و لیست قطعی اعلام شود.

شعرا اذعان داشت: در این دوره تاکنون تمام تشکل‌های اصولگرایان با یکدیگر جمع شده‌اند و امید داریم در زمان مشخص تنها یک لیست از اصولگرایان مطرح شود.

وی در پایان متذکر شد: در مجمع علاوه بر کاندیداهای تشکل‌های زیرمجموعه، فرصت برای کاندیداهای مستقل نیز فراهم شده که بیایند خود را معرفی کنند و در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند به عنوان کاندیدای جبهه و مجمع اصولگرایان معرفی ‌شوند.

انتهای پیام/2448/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول